Rock Werchter 2025

Upgrade van een zaal maar die zal wel niet in de buurt van vol komen. Je kunt hem zowel in Nederland als België al jaren meerdere keren per jaar zien en heeft slechts een handje vol semi-hits, teert nog steeds op Another Love.
Die heeft in Nederland al eens in die zaal gestaan ;)

Kunnen we weer speculeren over wie het gaat worden. Bv een akoestisch optreden van The Editors. Ik zie ze wel een korte set doen in Werchter voor de 50 jaar en ze touren bij mijn weten nu niet. Met hen erbij kan je wel nog een aantal dagkaarten verkopen.
Komaan Bob, die gaan niet voor 3 kwartiertjes in de vroege namiddag naar Werchter komen als ze niet touren.

Dan zou ik nog eerder Air Traffic verwachten die nog eens de instrumenten opneemt, maar zelfs dat lijkt me (jammer genoeg) weinig realistisch

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Verkocht de Ziggo dome in 2023 ook gewoon uit. Jaar daarna ook de AFAS en in Ahoy gestaan
De Ziggo Dome-show waar Joris naar verwijst was zijn eerste Ziggo-show ooit. AFAS Live en Ahoy waren een paar maanden daarvoor

Het hernieuwde hitsucces van Another Love een paar jaar geleden heeft hem een enorme boost in populariteit gegeven, want in 2022 was het nog gewoon 013

• Leuk
Waarderingen: Joris
Voor de modale bezoeker is dit gewoon een upgrade, denk ik. Merol is een stuk bekender dan Shaboozey voor het brede publiek. Wel opnieuw een naam uit de vijver waar ze al de hele zondag in vissen.

• Thinking
Waarderingen: Louwers
Ik denk dat het brede publiek wel in de gaten heeft gehad dat hij maandenlang de hitlijsten heeft aangevoerd met A Bar Song.
Ja, 1 nummer van hem is gekend. Voor het brede publiek. Terwijl Merol heel vaak gedraaid wordt op Radio 1 en stubru, weken in De Slimste Mens zat…

Spijtig dat merol komt nu niet echt een artiest waarvoor ik warmloop terwijl DJO en Magdalena Bay touren in Europa en echt de perfecte vervangers zouden geweest zijn
Denk dat DJO sowieso wel op verlanglijstje stond maar qua planning niet lukte. Andere moet je wat geluk mee hebben dat een boeker daar kort op zit.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Aha ook een ADL-ganger, wie weet komen we elkaar dan ergens op de camping tegen!

Over ADL gesproken: Wel erg trouwens voor de vrienden die moeilijk zelf om drank/eten kunnen gaan. Zij kunnen dus niet in voorverkoop Coins kopen voor zichzelf, omdat die aan het bandje gelinkt zijn. Maar we blijven niet altijd vast als één groep samen, dus er gaan vaak verschillende mensen even om drank voor onze vriend die daar moeite mee heeft. Zou Werchter toch sieren moesten ze voor die gevallen toch een uitzondering kunnen maken en Coins transferen.
Idd, wie weet komen we elkaar tegen.
Wel jammer inderdaad. Ik herinner me nog met de opstart van soortgelijke skullies op graspop: Was er als alternatief een halsketting waar de skullies (zoiets gelijk coins) op stonden. Maar daar waren toen problemen mee. Weet neit of dat nog op graspop is. Hopelijk voert werchter zoiets in in de toekomst. Voor mij geen probleem, helaas voor anderen.
Over woensdag: Krijg je donderdag pas je bandje en kan je toch woensdag afkomen op the hive adl?

Users who are viewing this thread