Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik de keuze heb tussen een internationale act of een BENE act ga ik 99 van de 100 keer van de internationale act. Zoon Pommelien of Goldband kun je toch bijna elk jaar wel een keer zien, als het niet vaker is.
Als ik de keuze heb tussen een internationale act of een BENE act ga ik 99 van de 100 keer van de internationale act. Zoon Pommelien of Goldband kun je toch bijna elk jaar wel een keer zien, als het niet vaker is.
Exact het argument waarom ik het aantal Belgen op RW zou beperken. Alhoewel er velen zijn die gewoon enkel Werchter doen, en dus bepaalde acts anders niet zouden zien.
Jaaa het is logisch en ik wist dat ook wel. Maar op een of andere manier had ik een gekke gedachtenkronkel: dat RW ‘26 nog vóór Lordes tour plaatsvindt. Daardoor leek de kan dat ze op RW gaat staan opeens kleiner haha.
Lorde in The Barn was fantastisch goed vorige keer, dus mag die heel erg graag nog eens komen headlinen. Denk dat haar show op de Main niet echt zou werken.
Sowieso er wel bij in Vorst komende november, wordt na Lotto Arena en Afas Live vast weer fantastisch.
Lorde in The Barn was fantastisch goed vorige keer, dus mag die heel erg graag nog eens komen headlinen. Denk dat haar show op de Main niet echt zou werken.
Sowieso er wel bij in Vorst komende november, wordt na Lotto Arena en Afas Live vast weer fantastisch.
Lorde zal wel moeten scoren met dat nieuwe album. Zelfs Melodrama in 17 was maar goed voor een halve Lotto Arena (bovenste ring was toen gesloten). Zeker als je haar als sub wilt neerzetten.