Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is het al zeker dat hij er niet bij is? Staat vooralsnog wel nog op de RW website, maar ik weet niet tot wanneer de reeks loopt die hij nu heeft gecanceld.
Is het al zeker dat hij er niet bij is? Staat vooralsnog wel nog op de RW website, maar ik weet niet tot wanneer de reeks loopt die hij nu heeft gecanceld.
Idem voor Girl in Red dat Vorst Nationaal nog niet voor de helft vulde ondanks veel reclame. Sommige artiesten worden gedurende een paar jaren extra gepusht zodat ze soms boven hun waarde boksen.
Ja, het is mij ook niet helemaal duidelijk of hij alleen de shows t/m 18 maart heeft gecanceld. Daarna heeft ie een gat in zijn agenda tot Litouwen op 1 juli en RW op 6 juli.
Op zich is het artikel duidelijk, maar het huidige deel van zijn tour zou op 18 maart eindigen. Daarna pas weer verder vanaf 1 juli. Dus dat laat nog wat onzekerheid of Litouwen en België ook onder de annulering vallen. Ik ga er ook wel vanuit eigenlijk.
Op zich is het artikel duidelijk, maar het huidige deel van zijn tour zou op 18 maart eindigen. Daarna pas weer verder vanaf 1 juli. Dus dat laat nog wat onzekerheid of Litouwen en België ook onder de annulering vallen. Ik ga er ook wel vanuit eigenlijk.
Het is wel een frappant iets dat Open'er en Roskilde nog een top act missen en RW 2 gaten heeft te vullen. Iets wat die 2 festivals headlined kan op RW als sub of co whatever staan ook he.
Vraag me af wat er speelt daar in Polen en Denemarken dat het zo lang duurt.
Bij die 2 festivals duurt het wel vaker langer denk ik.
Roskilde mist er zelfs nog 2 geloof ik. Zowel op de eerste als laatste dag staan nu Deftones en NiN als grootste namen. Maar beide spelen op de tweede stage. Nu, bij hen kan een headliner echt van alles zijn natuurlijk.
Soms ook wel redelijk exclusieve dingen, weet nog dat Opener heel laat eens met SZA of The Strokes kwam, toen die nergens anders echt festivals deden.