Rock Werchter 2025

mogelijks wordt de vervanger van david kushner een band met een totaal andere stijl niet? dan is er weer een tikkeltje meer variatie ;))
Is het al zeker dat hij er niet bij is? Staat vooralsnog wel nog op de RW website, maar ik weet niet tot wanneer de reeks loopt die hij nu heeft gecanceld.

Ik snap niet dat een band die slecht zijn zalen weet te verkopen alsnog toegevoegd wordt aan een line up. Daar win je als festival toch niks mee..
Idem voor Girl in Red dat Vorst Nationaal nog niet voor de helft vulde ondanks veel reclame. Sommige artiesten worden gedurende een paar jaren extra gepusht zodat ze soms boven hun waarde boksen.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Bekijk bijlage 13233
Lijkt me toch duidelijk dit artikel van de BBC.
Op zich is het artikel duidelijk, maar het huidige deel van zijn tour zou op 18 maart eindigen. Daarna pas weer verder vanaf 1 juli. Dus dat laat nog wat onzekerheid of Litouwen en België ook onder de annulering vallen. Ik ga er ook wel vanuit eigenlijk.

Op zich is het artikel duidelijk, maar het huidige deel van zijn tour zou op 18 maart eindigen. Daarna pas weer verder vanaf 1 juli. Dus dat laat nog wat onzekerheid of Litouwen en België ook onder de annulering vallen. Ik ga er ook wel vanuit eigenlijk.
Ja, ik denk dat een kwestie van formaliteit kan zijn. Krijg hier eenzelfde gevoel bij als bij Stromae. Dat hij maar de tijd neemt die nodig is.

• Geweldig
Waarderingen: Wout_VS
Fender sluit af en is headliner op de zaterdag. Lijkt me niet aannemelijk dat er dan nog een band van niveau headliner voor hem gaat spelen.
Nou, er is een band die het geen probleem vindt om vóór Sam Fender te spelen en op andere festivals in het verleden headliner is geweest.

Fender sluit af en is headliner op de zaterdag. Lijkt me niet aannemelijk dat er dan nog een band van niveau headliner voor hem gaat spelen.
Het is wel een frappant iets dat Open'er en Roskilde nog een top act missen en RW 2 gaten heeft te vullen. Iets wat die 2 festivals headlined kan op RW als sub of co whatever staan ook he.
Vraag me af wat er speelt daar in Polen en Denemarken dat het zo lang duurt.

Vraag me af wat er speelt daar in Polen en Denemarken dat het zo lang duurt.
Bij die 2 festivals duurt het wel vaker langer denk ik.

Roskilde mist er zelfs nog 2 geloof ik. Zowel op de eerste als laatste dag staan nu Deftones en NiN als grootste namen. Maar beide spelen op de tweede stage. Nu, bij hen kan een headliner echt van alles zijn natuurlijk.

Soms ook wel redelijk exclusieve dingen, weet nog dat Opener heel laat eens met SZA of The Strokes kwam, toen die nergens anders echt festivals deden.

Also remember that Open'er and Roskilde may announce a headliner that does not fit Werchter, e.g. some rap name (Drake?).

Users who are viewing this thread