Rock Werchter 2025

Dit zou een band zo tussendoor kunnen roepen ipv heeey hoooo heeey
'Woe-ma-woe'

Coldplay:
Futurama Writing GIF by HULU

Er even van uitgaande dat Green Day volgend jaar wel op Werchter speelt: zouden ze nog steeds Dookie en American idiot integraal spelen? Als dat het geval is dan ben ik een dag aanwezig of anders in Amsterdam. Dit jaar in Arnhem kwam de datum heel slecht uit (dag voor Graspop) dus zou leuk zijn als als nog de plaat die ik als tiener letterlijk grijs heb gedraaid (American Idiot, geboren in '90 dus 14 jaar in 2004) eens live kan horen :D
Op festivals speelden ze die twee albums niet integraal in 2024 en ik verwacht ook niet dat ze dat op RW gaan doen in 2025 tenzij ze 3 uur de tijd krijgen. In de Ziggo Dome verwacht ik wel beide albums integraal + wat extra omdat het nog steeds de Saviours Tour is.

PS: Green Day in Ziggo Dome was binnen no time uitverkocht maar ik heb nog een staanplaats in de aanbieding (geen golden circle).

Olivia Rodrigo releaset op 29 oktober haar GUTS concertfilm/documentaire op Netflix. Ideaal moment om haar nieuwe tour aan te kondigen inclusief
Rock Werchter. Zou me niet verbazen dat ze op zaterdag optreedt met veelal vrouwelijke acts Charli xcx, Sabrina Carpenter en Chapelle Roan.
Nieuwe aankondiging Werchter volgende week 29 oktober met Olivia Rodrigo.
Soms denk ik 'ah festibob heeft eindelijk een normale comment met nuttige info en een realistische hypothese' en in de tweede helft van de comment ontspoort dat dan volledig met onrealistische voorspellingen en een stellige uitspraak over een aankondiging alsof het al in steen gebeiteld staat.

Op festivals speelden ze die twee albums niet integraal in 2024 en ik verwacht ook niet dat ze dat op RW gaan doen in 2025 tenzij ze 3 uur de tijd krijgen. In de Ziggo Dome verwacht ik wel beide albums integraal + wat extra omdat het nog steeds de Saviours Tour is.

PS: Green Day in Ziggo Dome was binnen no time uitverkocht maar ik heb nog een staanplaats in de aanbieding (geen golden circle).
Is dat nu al uitverkocht? 😱Ja dan heb ik wel interesse voor uw ticket, er van uitgaande dat Werchter die albums niet integraal gespeeld worden

Is dat nu al uitverkocht? 😱Ja dan heb ik wel interesse voor uw ticket, er van uitgaande dat Werchter die albums niet integraal gespeeld worden
Het zal iets rustiger zijn op The Hive die avond ;)

edit: ik zie dat ik alleen u quote. Het was dus een algemene opmerking :D

Olivia Rodrigo releaset op 29 oktober haar GUTS concertfilm/documentaire op Netflix. Ideaal moment om haar nieuwe tour aan te kondigen inclusief
Rock Werchter. Zou me niet verbazen dat ze op zaterdag optreedt met veelal vrouwelijke acts Charli xcx, Sabrina Carpenter en Chapelle Roan.
Nieuwe aankondiging Werchter volgende week 29 oktober met Olivia Rodrigo.
Dat zou one hell of a popdag zijn moesten die allemaal komen maar dat lijkt me niet erg realistisch. Een Olivia Rodrigo met daarvoor Sabrina Carpenter ben ik zeker wel voor te vinden.

Die band is echt na alle sterke optredens van afgelopen zomer gaan groeien. Gelredome was echt geweldig en ik kan me ook niet voorstellen dat je je niet kan vermaken op deze muziek. Hele makkelijke muziek en ik vind Billie Joel Armstrong ook echt een sympathieke frontman. Waarom is het pas oktober!

Soms denk ik 'ah festibob heeft eindelijk een normale comment met nuttige info en een realistische hypothese' en in de tweede helft van de comment ontspoort dat dan volledig met onrealistische voorspellingen en een stellige uitspraak over een aankondiging alsof het al in steen gebeiteld staat.
Ik twijfel ook altijd een beetje of Bob niet eerst z'n tekst in een andere taal door Chatgpt gooit. Dus dat het in eerste instantie logisch is maar door de AI wat onlogischer wordt gemaakt.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en jimmywe

Ik verwacht op RW een setlist als op Isle of Wight en Rock am Ring vorig jaar. Dus wel heel veel van Dookie en AI maar nét niet integraal.

Die band is echt na alle sterke optredens van afgelopen zomer gaan groeien. Gelredome was echt geweldig en ik kan me ook niet voorstellen dat je je niet kan vermaken op deze muziek. Hele makkelijke muziek en ik vind Billie Joel Armstrong ook echt een sympathieke frontman. Waarom is het pas oktober!
Ik was erbij in het Gelredome maar zat op de tribune. Voor Ziggo Dome had ik in eerste instantie een normale staanplaats in de artist presale, maar kon later toch nog golden circle kopen in mastercard presale. Heel veel zin in! Green Day én Oasis in een maand. Echt de bands uit mijn puberjeugd.

Ik twijfel ook altijd een beetje of Bob niet eerst z'n tekst in een andere taal door Chatgpt gooit. Dus dat het in eerste instantie logisch is maar door de AI wat onlogischer wordt gemaakt.
Om dan vervolgens een comment te plaatsen waar je aan de interpunctie en het gebruik van enkele woorden ziet dat die absoluut niet met ChatGPT is geschreven

Hmmm, ja. Beetje mixed feelings. Dat ze mijn persoonlijke favorieten niet spelen is wel logisch en de setlist in wezen niet heel verkeerd. Maar als ik dan weer zie dat die dronken konijn nog steeds de show opent, een fan on stage bij Know Your Enemy (zal ook wel een gitaar krijgen) en ze nog steeds snippets van Black Sabbath spelen. Tja, begin ik er toch weer voor te vrezen 😅

Dat dronken konijn als opwarmer voor de show, vind ik niet zo erg. Hopelijk spelen ze gewoon als punkband het eerste kwartier vijf nummers, voordat ze beginnen te lullen.

Wat denken we van Billie Eilish? Nieuw album, wereldtour met een verdacht gat in de planning tijdens werchter, en na werchter heeft ze een show in the UK... Ik wil niet te hoog grijpen maar het lijkt allemaal wel heel evident.

• Haha
Waarderingen: Chiel en jimmywe
Wat denken we van Billie Eilish? Nieuw album, wereldtour met een verdacht gat in de planning tijdens werchter, en na werchter heeft ze een show in the UK... Ik wil niet te hoog grijpen maar het lijkt allemaal wel heel evident.
Beetje 50/50. Heeft inderdaad dat gat in haar tour maar het is ook bekend dat ze gaten in haar schema laat om bij te komen. We gaan het zien, zie haar eerlijk gezegd liever dan Olivia Rodrigo.

Users who are viewing this thread