Rock Werchter 2025

Ik ben hier waarschijnlijk de enige, maar ik zit morgenochtend met een grote grijns achter mijn scherm als Green Day aangekondigd wordt
ik ga ook wel een dagticket overwegen voor green day
vind de negativiteit hier ook wel een beetje overdreven, is gewoon een grote rockband die al 12 jaar niet meer op Werchter heeft gestaan, lijkt me gewoon een goede boeking.

Ik ben hier waarschijnlijk de enige, maar ik zit morgenochtend met een grote grijns achter mijn scherm als Green Day aangekondigd wordt
We’re absolutely fantastic at IOW festival last year (the main reason we went). Now I normally wouldn’t be happy at all with a repeat but if it’s them I’ll be more than happy to go see them again. It’s also a headliner I’m guaranteed to like.

Roll on tomorrow

• Leuk
Waarderingen: johanra en muggenstift
Enkele aanduidingen uit de foto:
- Metal t-shirt wijst op Metallica
- De zon in het midden van het t-shirt wijst op de dag tussen twee nachten. Two nights is een concept dat Metallica in zijn recentste tournee vaak gebruikt waarbij ze twee nachten op dezelfde locatie of festival staan en een verschillende set spelen.
- Hi is amerikaans voor goede morgen. hihi duidt op twee keer goede morgen of het 'two nights' concept
Het kan perfect dat Metallica nog een goede maand op Europese tournee gaat en dan pas een break neemt.
- Metallica en Linked Park werden vaak gecombineerd recent op nieuwe (US Festivals) in 2025.

Laatst bewerkt:
Zou wel straf zijn dat ze in hun merch van dit jaar al hints steken voor de headliner van volgend jaar.

Maar omdat ik graag meega in Metallica geruchten: METALLICA!

• Geweldig
Waarderingen: scheep
Tussen nu en 22 november zijn dan waarschijnlijk alle headliners aangekondigd.
Als Pearl Jam erbij zit, wat ik wel hoop, dan zitten ze bij de laatste drop denk ik. Die komen normaal pas in december. Festivals maken ze meestal iets eerder bekend dus in theorie zou het kunnen 😁

Ik zou er ook naar uitkijken hoor, nog maar 1 keer gezien en die hun hits gaan er altijd in.

Er zijn hier mensen echt gek aan het worden denk ik :LOL: Takken van bomen analyseren, denken dat ze als eerste naam een Barnhead gaan aankondigen, vier letters en zonnetjes proberen interpreteren. Punten voor creativiteit verdienen jullie alleszins wel!

Ik denk dat we er niet meer moeten achter zoeken dan gewoon een leuke manier om aan te kondigen dat de eerste naam eraan komt. Zoals jimmy zegt kan je misschien maximaal zeggen dat het een rockact zal zijn op basis van het handje, maar meer dan dat zit er waarschijnlijk niet in.

Er zijn hier mensen echt gek aan het worden denk ik :LOL: Takken van bomen analyseren, denken dat ze als eerste naam een Barnhead gaan aankondigen, vier letters en zonnetjes proberen interpreteren. Punten voor creativiteit verdienen jullie alleszins wel!

Ik denk dat we er niet meer moeten achter zoeken dan gewoon een leuke manier om aan te kondigen dat de eerste naam eraan komt. Zoals jimmy zegt kan je misschien maximaal zeggen dat het een rockact zal zijn op basis van het handje, maar meer dan dat zit er waarschijnlijk niet in.
Ze hadden die belachelijk vergezochte hint van vorig jaar nooit mogen doen, want dan krijg je deze toestanden het jaar erop

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Een rockact op basis van het handje op de foto.... Toch tof dat het Rock Werchter eindelijk gelukt is om AC/DC te strikken.....🤘

Het is een lieflijk horns handje (à la Disney) met een lachend sterretje erboven, dus overduidelijk Olivia Rodrigo 😁.

• Haha
Waarderingen: Rockbeer
Volgens mij als de mensen van RW hier mee lezen wordt er serieus gegniffeld.

Het is zeker geen Billie morgen overigens.

Over de Metallica theorie. De productionele uitdaging is vooral de issue. Daarom dat ik het niet zie gebeuren.

Er even van uitgaande dat Green Day volgend jaar wel op Werchter speelt: zouden ze nog steeds Dookie en American idiot integraal spelen? Als dat het geval is dan ben ik een dag aanwezig of anders in Amsterdam. Dit jaar in Arnhem kwam de datum heel slecht uit (dag voor Graspop) dus zou leuk zijn als als nog de plaat die ik als tiener letterlijk grijs heb gedraaid (American Idiot, geboren in '90 dus 14 jaar in 2004) eens live kan horen :D

• Leuk
Waarderingen: Joe
Volgens mij als de mensen van RW hier mee lezen wordt er serieus gegniffeld.

Het is zeker geen Billie morgen overigens.

Over de Metallica theorie. De productionele uitdaging is vooral de issue. Daarom dat ik het niet zie gebeuren.
Ik ben niet van RW. Ik lees ook mee en lig gewoon serieus kompleet in een lachstuip van de theorieën die hier bedacht worden. Het GMM topic is er niets bij.🤣🤣

Je hebt gelijk Werchter zal nooit een Barnhead als eerste aankondigen, net zoals ze nooit in de herfstvakantie aankondigen.. oh wacht..
zoals eerder, het kan een embargo ding zijn bij een band, als dat dan toevallig een Barnhead is, dan zal je toch moeten aankondigen.

Ik geloof net zo goed dat het Green Day kan zijn, maar gezien het ‘spelletje’ van vorig jaar snap ik dat er gegokt wordt op andere namen.

Om dan mensen gek te noemen omdat het niet in je straatje past, of zoals een ander ‘toestanden’, vind ik persoonlijk ver gaan.
Volgens mij is dat gewoon een onderdeel van een forum en heeft hier (bijna) niemand de waarheid in pacht, tot de aankondiging is geweest.
Tot morgen 07:59 😉

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer en festibob
Toch ook de hints uit de foto proberen te halen de Ø Ik hoop niet op onze Zeeuwse band.
De vuist, het onderste gedeelte lijkt op een vraagteken. Dat kan er maar een zijn ..... Sam Fender

Je hebt gelijk Werchter zal nooit een Barnhead als eerste aankondigen, net zoals ze nooit in de herfstvakantie aankondigen.. oh wacht..
zoals eerder, het kan een embargo ding zijn bij een band, als dat dan toevallig een Barnhead is, dan zal je toch moeten aankondigen.

Ik geloof net zo goed dat het Green Day kan zijn, maar gezien het ‘spelletje’ van vorig jaar snap ik dat er gegokt wordt op andere namen.

Om dan mensen gek te noemen omdat het niet in je straatje past, of zoals een ander ‘toestanden’, vind ik persoonlijk ver gaan.
Volgens mij is dat gewoon een onderdeel van een forum en heeft hier (bijna) niemand de waarheid in pacht, tot de aankondiging is geweest.
Tot morgen 07:59 😉
Het is toch nog geen vakantie?

Users who are viewing this thread