Rock Werchter 2025

Is Green Day dan echt groot genoeg om headliner te zijn in 2024 op RW?
Ik zie velen dit sturen maar ik weet niet of die groot genoeg zijn (ja, ik ken ze wel).

• Leuk
Waarderingen: koolket
Is Green Day dan echt groot genoeg om headliner te zijn in 2024 op RW?
Ik zie velen dit sturen maar ik weet niet of die groot genoeg zijn (ja, ik ken ze wel).
Daar kan niet over getwijfeld worden. Maar niet de status van een Metallica of Pearl Jam.

Je kan niet elk jaar 4 dagen Coldplay, Rammstein, Metallica en Pearl Jam hebben.
Je bent afhankelijk van wie er touren en een beetje geld overhouden voor een leuke undercard ipv alle geld naar de headliners te doen is ook fijn.
Green Day is niet iets waar ik op zit te wachten, maar ik zeker zijn headlinerstatus waard.

Word wel warm van Primavera: Spiritualized, FKA, LCD, Salem, Sabres of Paradise, Jesus lizard, Stereolab! Laat maar komen!

• Leuk
Waarderingen: mattman
Ik zie LCD eigenlijk alleen maar ofwel een zaal aandoen ofwel Live /s Live headlinen, aangezien zij aan hun headlinerspot blijven vasthouden.

Turnstile mogen we ook wel opschrijven met stift nu. Zullen wel met een nieuwe plaat komen dus na Graspop vorig jaar de terugkeer naar Werchter langs de grote poort.
Is Charli hierdoor ook een zekerheid? Of gaat zij én juni én augustus doen en daardoor toch nog naar Pukkelpop verkassen?
Turnstile zou heel mooi zijn. Hebben mij en velen positief verrast enkele edities terug.

• Leuk
Waarderingen: Islaaa en swissepfan
Je kan niet elk jaar 4 dagen Coldplay, Rammstein, Metallica en Pearl Jam hebben.
Je bent afhankelijk van wie er touren en een beetje geld overhouden voor een leuke undercard ipv alle geld naar de headliners te doen is ook fijn.
Green Day is niet iets waar ik op zit te wachten, maar ik zeker zijn headlinerstatus waard.
Nee dat is waar hoor, verwacht ik ook niet. Tijdens de dag een mooie lineup is inderdaad ook veel waard.

Als er 1 naam mag overkomen van Primavera, laat het dan MJ Lenderman zijn. Ik ben niet gulzig.

• Leuk
Waarderingen: elo
Is de kans op Fontaines D.C. eigenlijk groter of minder groot geworden door Primavera? Hoop ik toch het meeste op als ik naar die line-up kijk

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Is de kans op Fontaines D.C. eigenlijk groter of minder groot geworden door Primavera? Hoop ik toch het meeste op als ik naar die line-up kijk
Probleem met Fontaines DC op RW 2025 is dat ze op 5 juli een groot optreden in Londen hebben.

Users who are viewing this thread