Rock Werchter 2025

Dat hebben ze volgens mij nog nooit gedaan.
Ook vrij moeilijk te regelen met combis, want dan moet je die ook stuk duurder maken. Want anders is een dag ticket bijna even duur als een dag stones.
Moesten de stones naar Werchter komen zal het toch sowieso een aparte dag zijn. Want die touren toch ook altijd met een eigen podium.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Heb het concert van Eminem van afgelopen weekend nog even teruggekeken en ik vond dat hij in tegenstelling tot andere optredens fris oogde en hij leek veel plezier te hebben. Kunnen we nog stille hoop houden op hem?
Ik ben voor!

The Cure helaas z.g.a. afgevallen.
Linkin Park, Green Day, Olivia zeer waarschijnlijk
Pak 'm beet dan nog een Pearl Jam erbij die ALS ze gaan touren altijd pas in november of zelfs later wat bekend maken.

Dan is Eminem een naam die mooi wat diversiteit meebrengt in de grootste namen.

Met Sub's /Barn-heads / hoge KlubC's als;
London Grammar, Jack White, Prodigy, Kings of Leon , Soulwax, Weezer , Nine Inch Nails. Goose en wellicht een Ghost of Korn voor het steviger werk en een New Order en of Simple Minds voor de classics ben ik meer dan tevreden.
Dat moet wel passen op 4 dagen, oldschool Werchter dubbel er op hoog in de line-up. Hopen mag he ;)

Stones; die zullen eerder een apart evenement toebedeeld krijgen. OF hun schema moet zo in elkaar steken dat enkel de 4-daagse mogelijk is. Wat gaat dat doen dan...

• Leuk
Waarderingen: rw83
Om 16u dropt Rock Am Ring meer dan 50 nieuwe namen, waaronder sowieso nog één headliner. Zouden ze dan toch Linkin Park al beide vandaag aankondigen, ondanks de aankondigingen pas na de herfstvakantie ging beginnen voor RW? Plannen wijzigen soms, wie weet dus ook op deze manier (?) 😅

Wel interessante gedachtegang, mocht Linkin Park er niet bijzitten en ze wel de derde headliner doen, dan zie ik Linkin Park niet meer verschijnen op festivals door Europa heen met dus een wijziging van het plan... Als er één Duits festival is waar ze zouden kunnen staan, dan is het RaR wel...

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Falling in Reverse zojuist voorbij zien komen in een leak voor NovaRock.

Het is meer een Graspop naam, maar misschien op de plek van Bad Omens vorig jaar? Denk dat het qua populariteit wel te vergelijken is.

• Leuk
Waarderingen: ElNiño en ChrisV
Ah oke, dacht dat die al veel verder waren met headliners! Maar dat lijkt me dan wel eerder plan B qua Duitse festivals?
H&S deelt jaarlijks wel een headliner met RW en vooral voor Covid waren dat niet de minste daar. In 2017 stond LP er bijvoorbeeld ook.
Het zal van de tourperiode afhangt, daar waar dat RAR begin juni is en H&S samenvalt met Pinkpop/Graspop etc 2 weken voor Werchter.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Aangezien Channel Zero er eind 2026 mee stopt zullen die ook nog wel op de festivalos passeren (2025 of 2026)?

Wel interessante gedachtegang, mocht Linkin Park er niet bijzitten en ze wel de derde headliner doen, dan zie ik Linkin Park niet meer verschijnen op festivals door Europa heen met dus een wijziging van het plan... Als er één Duits festival is waar ze zouden kunnen staan, dan is het RaR wel...

Ik zou RAR niet per se koppelen aan het al dan niet touren van Linkin Park. Uiteindelijk beslist de band zelf wanneer ze naar Europa trekken (in welke periode), welke shows ze willen doen, wanneer ze willen aankondigen...

Tyler The Creator lijkt België over te slaan in zijn tour, als hij bij Werchter komt is hij dan headliner. Ik ken zijn muziek niet dus heb geen idee.

Ik zou RAR niet per se koppelen aan het al dan niet touren van Linkin Park. Uiteindelijk beslist de band zelf wanneer ze naar Europa trekken (in welke periode), welke shows ze willen doen, wanneer ze willen aankondigen...

Koppel RaR niet zo zeer aan het wel of niet touren, maar eerder wel of geen festivals, omdat ze wel hadden aangegeven festivals in Duitsland en iets als Argentinië ofzo (?) te doen. Maar Hurricane Southside had ik geen rekening mee gehouden, zeker niet dat LP daar ooit al eens heeft gestaan.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Koppel RaR niet zo zeer aan het wel of niet touren, maar eerder wel of geen festivals, omdat ze wel hadden aangegeven festivals in Duitsland en iets als Argentinië ofzo (?) te doen. Maar Hurricane Southside had ik geen rekening mee gehouden, zeker niet dat LP daar ooit al eens heeft gestaan.
Wacken zie ik ook nog wel met Linkin park gaan lopen eigenlijk. En er zullen nog wel Duitse festivals zijn die Linkin Park zouden kunnen en willen programmeren denk ik

Edit
Hoewel. Wacken is uitverkocht. Misschien een zotte kost dan 😝

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Koekdoos
Stonden ze in 2017 ook blijkbaar

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Tyler The Creator lijkt België over te slaan in zijn tour, als hij bij Werchter komt is hij dan headliner. Ik ken zijn muziek niet dus heb geen idee.
Denk niet dat hij bij het grote publiek bekend genoeg is om headliner te zijn. Geen idee hoe groot hij in België is, maar misschien meer iets voor de Barn?

Die verkopen de wei makkelijk uit op hun eentje, dus als er voldoende headliners beschikbaar zijn, dan denk ik dat Schuer liever een avondje apart met ze boekt en graag wat extra miljoentjes in zijn zakken steekt
In de zakken van the Stones bedoel je.

Tyler, The Creator zou gewoon headliner zijn in belgië.. wat mij betreft een droomheadliner maar Barn is echt veeelste klein

Users who are viewing this thread