Rock Werchter 2025

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.257
1.317
Mijn voorkeuren van (co-)headliners die in de geruchtenmolen zitten:

1. Pearl Jam
2. Jack White
3. The Cure
4. Nick Cave & the bad Seeds (mocht ik hem niet in Antwerpen gaan zien stond deze uiteraard nog hoger)
5. Faith No More
6. Linkin Park
7. Green Day
8. Metallica
9. Billie Eilish
10. Twenty One Pilots
11. Olivia Rodrigo
12. Fred Again..

13. Blink-182 (er wordt hier weinig over gezegd, maar kan toch niet anders dat ze nu wel op een festival in de buurt gaan langskomen (sinds terugkeer van DeLonge))
14. Eminem
15. Justin Timberlake
16. Oscar & the Wolf
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv, Pommer en 1979

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.301
7.271
Stromae: doen! Maar alleen als hij zich echt weer beter voelt en er zin in heeft.

Green Day hoeft van mij niet zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.257
1.317
Zag het ook net.
Onpopulaire mening i know : ik heb er echt helemaal niks mee met die muziek.
Topheadliner voor een festival & ik zou er vermoedelijk wel naar kijken, maar liever niet voor mij
Gaat toch over een concertfilm? Zodat iedereen de show kan zien wordt er vermeld. Dus er lijken mij geen nieuwe live data te komen.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Stromae laat voor de eerste keer sinds november 2023 terug van zich horen via Instagram (bron: De Morgen).
.“ Eerst en vooral, en uit de grond van mijn hart, wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie onvoorwaardelijke steun”, gaat hij verder.
Hij begrijpt ook dat de annulatie van z’n tournee een teleurstelling was voor velen. “Maar ik hoop de geweldige reis die ‘Multitude’ is geweest toch op een positievere manier te kunnen afsluiten”, klinkt het verder.
“Daarom hebben mijn team en ik zorgvuldig al het beschikbare beeldmateriaal van de liveshow bekeken en hebben we dat in een film gegoten”, vervolgt Stromae. “Ik wil jullie de kans geven om toch nog te genieten van het optreden of het opnieuw te beleven.”
“Binnenkort meer info hierover. Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden. Tot snel”, sluit hij af.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.854
4.813
Fijn dat hij weer van zich heeft laten horen en top dat fans beeldmateriaal van zijn laatste tour kunnen bekijken. Tot snel voor de liefhebbers die het beeldmateriaal gaan bekijken.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
464
526
Ja, uit die 4 lijken me Wet Leg en Amyl (mag toch wel eens?) toch wel het meest passend.
Amyl was geweldig op de Slope en kan de grotere podia ook prima aan. De zaterdag wordt lastig, maar nog 3 dagen over, dus laat maar komen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.403
6.095
Amyl was geweldig op de Slope en kan de grotere podia ook prima aan. De zaterdag wordt lastig, maar nog 3 dagen over, dus laat maar komen.
Die gaan er wel staan. Lijkt me ook een strategische keuze te zijn geweest om vorig jaar geen boeking te forceren, net zoals in 2023 bij Wet Leg. Dat is wel vaker dat ze zaken in samenspraak met de agent op de lange termijn bekijken. Wat ik ook al meermaals heb aangegeven. Is al vaker voorgekomen.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220

Een nieuw album 'Strawberry Hotel' van Underworld eind oktober betekent een nieuwe tour en wie weet opnieuw een zoveelste stop op Rock Werchter. Underworld is een trouwe subheadliner van Rock Werchter met optredens in 1996, 1999, 2003, 2011 en 2019.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762

Een nieuw album 'Strawberry Hotel' van Underworld eind oktober betekent een nieuwe tour en wie weet opnieuw een zoveelste stop op Rock Werchter. Underworld is een trouwe subheadliner van Rock Werchter met optredens in 1996, 1999, 2003, 2011 en 2019.

Ja aub, dat was het beste feest en de best mogelijke tentafsluiter toen in 2019.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.257
1.317

Een nieuw album 'Strawberry Hotel' van Underworld eind oktober betekent een nieuwe tour en wie weet opnieuw een zoveelste stop op Rock Werchter. Underworld is een trouwe subheadliner van Rock Werchter met optredens in 1996, 1999, 2003, 2011 en 2019.
Zo graag! Vorst Nationaal dit jaar was fenomenaal!
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
  • Leuk
Waarderingen: Sisco1481

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.300
2.028

Vraag me af of Dave Grohl volgend jaar met de Foo Fighters buiten de USA grote tours zou doen. Niet ideaal om
in Europa maanden rond te touren als je terug het vertrouwen en hart van je vrouw wilt terugwinnen na 21 jaar huwelijk.

Zou hij het nieuws bij zijn vrouw aangebracht hebben met 'i've got another confession to make' ?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
Zag het ook net.
Onpopulaire mening i know : ik heb er echt helemaal niks mee met die muziek.
Topheadliner voor een festival & ik zou er vermoedelijk wel naar kijken, maar liever niet voor mij
Ik deel je mening. Ik kan er niets mee.
Maar ik werd ook ontzettend positief verrast toen hij de zondagafsluiter was jaren terug.
De vraag is of ze de gok wagen, hij heeft al jaren niet zijn tour kunnen volbrengen/starten.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
Ik deel je mening. Ik kan er niets mee.
Maar ik werd ook ontzettend positief verrast toen hij de zondagafsluiter was jaren terug.
De vraag is of ze de gok wagen, hij heeft al jaren niet zijn tour kunnen volbrengen/starten.
Te snel, ik lees verder dat het om filmmateriaal gaat.
De bovenstaande vraag is er dus helemaal niet.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
Underworld is harstikke welkom! Dan aub als de Headliner een tegenvaller is voor mij ;)
Het lijkt er toch op dat er vroege aankondigingen komen. Spannend!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken