Rock Werchter 2025

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.403
6.095
ik dacht dat faith no more op beide stond omdat ze dit expliciet gevraagd hadden. ze waren op graspop geboekt omdat dat logisch was en op werchter omdat ze daar zelf wilden staan doordat ze het er zo naar hun zin hadden in 2015.
Denk ook gewoon dat Werchter ze heel graag wou, en Graspop grote acts nodig had.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
496
712
Ja, uit die 4 lijken me Wet Leg en Amyl (mag toch wel eens?) toch wel het meest passend.
Wet Leg? Zou wel eens tijd worden. Vorig jaar helemaal zin in na fake poster, dit jaar hadden ze best kunnen komen in het kielzog van Foo Fighters en voor volgend jaar wéér op mijn wishlist.
Nieuw materiaal zou wel mooi zijn, want al behoorlijk grijsgedraaid (blijft wel leuk).
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.739
8.655
Wel tamelijk bizar dat uitgerekend FNM dan weer de beide festivals aan zou doen, terwijl dat in principe nooit gebeurt. En al helemaal niet aan de bovenkant van de affiches.
Helemaal mee eens. Ik vind het daarom ook helemaal niet logisch dat ze dit nu weer zouden doen. Beide eerdere voorbeelden zijn uit nood geboren, niet omdat het van tevoren zo gepland was.
Ik denk dat het vooral is dat de band gewoon extreem flexibel is. Heb niks met de muziek maar wel respect voor die gasten, lijken totaal niet moeilijk te doen over posities, last minute invallen, 5 of 6 dagen achter elkaar spelen etc. Deze flexibiliteit is denk ik ook vooral de reden geweest dat ze meerdere keren op beide festivals stonden, of zouden staan. Zodra er iets van een headliner of grote naam afvalt of iets gaat anders dan verwacht, dan zal je als livenation of fetstival organisator heel blij zijn met zo'n flexibele band die altijd klaar staat om dit op te vangen.
 

guillemcast7

Nieuw lid
12 jul 2024
4
14
There are more names touring in 2025... The Lemon Twigs would be amazing to open the main stage.

bnr_pc-3.jpg
 

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
74
61
Well with Southside/Hurricane coming imminently it means we can guess what headliner we’re getting from that lineup as they typically share at least 1 headliner each year (as I’m sure you all know).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken