Rock Werchter 2025

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
Green Day is nu toegevoegd aan Lollapalooza India (maart). Niet bepaald naast Belgie, maar dat er een verlenging en festivals aankomen lijkt me duidelijk.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Doe mij maar:

Pearl Jam - Faith No More
Nick Cave - Kings Of Leon
Tame Impala - Lorde
The Cure - Bon Iver
 
  • On fire
Waarderingen: 1979

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
279
339
Green Day is ook de eerste Headliner van Hurrican en Southside festival in Duitsland ( pinkpop weekend)
Dit zal later deze week worden bevestigd.
Kan bijna niet meer missen zou je zeggen dan, helemaal na ze afgelopen jaar niet in België te hebben gehad.

Ik heb ze nog nooit live gezien en het blijven jeugdhelden met ook een prima laatste album, dus ik zou er blij mee zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Voneulein en NoLifeIzze

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Nee dat lijkt me niet
Is ook mijn eerste reactie. Maar er staan wel vaker (pop)punk bands op Graspop. Een Sum41 en Offspring hebben er ook gestaan (en met succes). Alleen er heeft nog nooit een headliner uit die hoek gestaan. Maar ook Graspop boekt de laatste jaren iets breder dus zou me nog geen eens echt verbazen. En opzich is het weer eens wat anders dan het gebruikelijke rijtje vaste headliners.
 

1979

Playlistbediener
25 jan 2023
46
64
Green Day, Pearl Jam, Faith No More, The Cure, Nick Cave, ...

Weer veel namen waarvan ik zo erg hoop dat ze er zullen staan, om binnen 2 maand teleurgesteld te zijn dat ze er niet staan, maar uiteindelijk moet vaststellen dat het weer een geweldige line-up was
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
Is ook mijn eerste reactie. Maar er staan wel vaker (pop)punk bands op Graspop. Een Sum41 en Offspring hebben er ook gestaan (en met succes). Alleen er heeft nog nooit een headliner uit die hoek gestaan. Maar ook Graspop boekt de laatste jaren iets breder dus zou me nog geen eens echt verbazen. En opzich is het weer eens wat anders dan het gebruikelijke rijtje vaste headliners.
daarom, graspop lijkt me gepaster.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
910
394
Is ook mijn eerste reactie. Maar er staan wel vaker (pop)punk bands op Graspop. Een Sum41 en Offspring hebben er ook gestaan (en met succes). Alleen er heeft nog nooit een headliner uit die hoek gestaan. Maar ook Graspop boekt de laatste jaren iets breder dus zou me nog geen eens echt verbazen. En opzich is het weer eens wat anders dan het gebruikelijke rijtje vaste headliners.
Die staan toch vaak niet als headliner of heb ik dat mis en dat lijkt me nog wel een verschil
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Festivalgek94

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
Ik vind Green Day een perfecte Sportpaleis naam.
eens, laatste keer daar was perfect en ook gewoon tof om ze indoor te zien.

hoofdstuk green day daar perfect afgesloten.
was toen ook echt geen headliner meer voor werchter
nu weet ik dat niet
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
176
145
eens, laatste keer daar was perfect en ook gewoon tof om ze indoor te zien.

hoofdstuk green day daar perfect afgesloten.
was toen ook echt geen headliner meer voor werchter
nu weet ik dat niet
Wel een van de meest genoemde namen in de wenslijstjes op socials. Als ze komen is het sowieso als (co-)headliner. Ze lijken na enkele jaren slabakken (durf ik te zeggen als fan) toch weer een stapje voorwaarts gezet te hebben met hun live show. De vraag is of er plaats is, gezien het aanbod groot lijkt. Voor hetzelfde geld wordt het toch weer Sportpaleis of zelfs niets.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
46
43
eens, laatste keer daar was perfect en ook gewoon tof om ze indoor te zien.

hoofdstuk green day daar perfect afgesloten.
was toen ook echt geen headliner meer voor werchter
nu weet ik dat niet
Deze show is wel echt anders dan de afgelopen 15 jaar. Heb ze nu in 15 jaar tijd 11x mogen zien waarvan dit jaar met de Saviors tour veruit de beste was!
Zeer headline waardige show!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken