Rock Werchter 2025

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
719
591
Dit jaar (snel geteld) 14 gedeelde namen, we zullen allicht al wat meer richting krijgen o.b.v. de eerste Hurricane drop!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.777
9.723
Deze show is wel echt anders dan de afgelopen 15 jaar. Heb ze nu in 15 jaar tijd 11x mogen zien waarvan dit jaar met de Saviors tour veruit de beste was!
Zeer headline waardige show!
Doen ze nog altijd die onzin met dat konijn en dat blokje covers?

In 2010 begon het prima maar na een paar nummers werd het al snel te veel van hetzelfde, met al die "hey ho's". Dan maar weggestapt naar de Marquee om daar voor het eerst kennis te maken met LCD Soundsystem. Volledig omvergeblazen daar, terwijl ik niets kende. Ben ik Green Day nog altijd eeuwig dankbaar voor. Nadat LCD klaar was, bleek dat Green Day nog steeds bezig te zijn trouwens.
 
Laatst bewerkt:

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
46
43
Doen ze nog altijd die onzin met dat konijn en dat blokje covers?

In 2010 begon het prima maar na een paar nummers werd het al snel te veel van hetzelfde, met al die "hey ho's". Dan maar weggestapt naar de Marquee om daar voor het eerst kennis te maken met LCD Soundsystem. Volledig omvergeblazen daar, terwijl ik niets kende. Ben ik Green Day nog altijd eeuwig dankbaar voor. Nadat LCD klaar was, bleek dat Green Day nog steeds bezig te zijn trouwens.
Nee zit er gelukkig niet meer in. Spelen ook Dookie en American Idiot integraal dus dat zal veel kaarten gaan verschuiven.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: zero, mattman en Nelios

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.632
2.238
De Drunk Bunny zit er nog in hoor, maar voor de opkomst van de band. Als vanouds beginnen met Bohemian Rapsody en Blitzkrieg Bob om het volk aan te zwengelen.
Maar geen tergende medley (Shout/etc) meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.947
2.021
zijn The Rolling Stones eigenlijk een optie, die hebben sinds vorig jaar een nieuw album?
Zie Rolling Stones topic voor meer info maar die Europese tour zit er aan te komen. Nog geen inside info over data en locaties. Misschien lukt het de organisatie om iets speciaals te boeken voor volgend jaar? Want dat zou het in mijn ogen dan wel zijn.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
186
202
Faith No More zou wel eens naar Graspop kunnen gaan natuurlijk.
Voor de corona-editie van 2020 stonden ze op beide festivals geboekt. Ze moeten beide overigens nog altijd inhalen na annulatie in 2022. Of was dat enkel RW dat ze annuleerden?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
ik zie faith no more eerlijk gezegd gewoon terug beide doen zoals 2020/21 geplanned was
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Voor de corona-editie van 2020 stonden ze op beide festivals geboekt. Ze moeten beide overigens nog altijd inhalen na annulatie in 2022. Of was dat enkel RW dat ze annuleerden?

Was dat niet omdat een van twee festivals een probleem had en nog een band nodig had? Headliner op Graspop die annuleerde of iets dergelijks? Wie weet een van die keren dat Avenged Sevenfold de tour annuleerde? @jimmywe, weet jij daar nog iets van van die dubbele boeking van FNM?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Was dat niet omdat een van twee festivals een probleem had en nog een band nodig had? Headliner op Graspop die annuleerde of iets dergelijks? Wie weet een van die keren dat Avenged Sevenfold de tour annuleerde? @jimmywe, weet jij daar nog iets van van die dubbele boeking van FNM?
In 2015 deden ze beide festivals omdat Rock Werchter met een last minute cancel zat. Maar dat verhaal gaat niet op voor 2020, waar ze dus volgens mensen hierboven ook weer voor beide festivals geboekt waren? Mij lijkt dat heel sterk, want met een dubbele boeking van zo'n grote band schieten beide festivals weinig op. Maar goed, Shuliv en Xydroh zullen dat ook niet verzinnen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
In 2015 deden ze beide festivals omdat Rock Werchter met een last minute cancel zat. Maar dat verhaal gaat niet op voor 2020, waar ze dus volgens mensen hierboven ook weer voor beide festivals geboekt waren? Mij lijkt dat heel sterk, want met een dubbele boeking van zo'n grote band schieten beide festivals weinig op. Maar goed, Shuliv en Xydroh zullen dat ook niet verzinnen.
Dat ze geboekt waren voor beide festivals in 2020 is overigens gewoon een gegeven. Staan op beide posters voor 2020. In het geval van Graspop was dat door ernstige headlinerproblemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.971
8.903
Dat ze geboekt waren voor beide festivals in 2020 is overigens gewoon een gegeven. Staan op beide posters voor 2020. In het geval van Graspop was dat door ernstige headlinerproblemen.
Wel tamelijk bizar dat uitgerekend FNM dan weer de beide festivals aan zou doen, terwijl dat in principe nooit gebeurt. En al helemaal niet aan de bovenkant van de affiches.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Wel tamelijk bizar dat uitgerekend FNM dan weer de beide festivals aan zou doen, terwijl dat in principe nooit gebeurt. En al helemaal niet aan de bovenkant van de affiches.
Helemaal mee eens. Ik vind het daarom ook helemaal niet logisch dat ze dit nu weer zouden doen. Beide eerdere voorbeelden zijn uit nood geboren, niet omdat het van tevoren zo gepland was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Paddy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.947
2.021
Gaat nooit gebeuren op het meerdaags festival.
Enkel op een apart event.
Stonden vorig jaar wel op New Orleans jazz festival. Geen idee of dat een apart evenement was.... Maakten toen in ieder geval geen gebruik van hun eigen podium..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
ik dacht dat faith no more op beide stond omdat ze dit expliciet gevraagd hadden. ze waren op graspop geboekt omdat dat logisch was en op werchter omdat ze daar zelf wilden staan doordat ze het er zo naar hun zin hadden in 2015.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.067
5.422
Helemaal mee eens. Ik vind het daarom ook helemaal niet logisch dat ze dit nu weer zouden doen. Beide eerdere voorbeelden zijn uit nood geboren, niet omdat het van tevoren zo gepland was.
En toch zouden ze in 2022 weer op beide festivals hebben gestaan zonder de cancel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken