Rock Werchter 2025

Gerard Butler Love GIF

Simple Minds en De La Soul hebben toch ook al een hele weg afgelegd.
Welke classics touren er zo nog eigenlijk?
Dat Sex Pistols project? Maar goed, vind dat eigenlijk niet echt een Werchternaam. Hebben ook niet echt een geschiedenis met dat festival.

Arsenal en Elbow mogen trouwens ook in het rijtje 'ouwe getrouwen op het jubileumfeestje'.

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Iggy Pop, De La Soul en Simple Minds, niet? Beth Gibbons ook een veteraan maar die leunt natuurlijk wel op recent sterk werk.
Hoe durf ik Iggy nog vergeten. En Beth, al mag het in dat opzicht wel eerder Portishead zijn.
Sex Pistols (ondanks dat het met Frank Carter is) misschien?

Hoe durf ik Iggy nog vergeten. En Beth, al mag het in dat opzicht wel eerder Portishead zijn.
Sex Pistols (ondanks dat het met Frank Carter is) misschien?
Ze hebben Sex Pistols zelfs nooit geboekt mét Lyndon. Weet je, Lokerse Feesten heeft ook een 50 jarig jubileum, perfect voor hun punkdag eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Vind het toch raar mocht er niet snel nig iets komen voor die zaterdag. Waarom zou je voor je enige niet uitverkochte dag pas in maart weer iets nieuws droppen?

Ze hebben Sex Pistols zelfs nooit geboekt mét Lyndon. Weet je, Lokerse Feesten heeft ook een 50 jarig jubileum, perfect voor hun punkdag eigenlijk.
Is ook 1 van de 2 festivals dat ze ooit gedaan hebben in België in 2008. Geen idee of ze nog touren in augustus eigenlijk
Vind het wel vreemd dat ze nog nergens aangekondigd zijn dat dan weer wel.

Het kan natuurlijk zijn dat ze nog op groen licht van een naam moeten wachten (Jack White bv). En dat het zaterdagpakket daardoor tot pakweg begin maart moet wachten.

Het kan natuurlijk zijn dat ze nog op groen licht van een naam moeten wachten (Jack White bv). En dat het zaterdagpakket daardoor tot pakweg begin maart moet wachten.
Ik wil er niet meer op hopen. Ondanks de vrije plaatsen op onder meer RW, Open'er, Roskilde,...

Ik denk zelf dat ze niks droppen nu voor de Pukkelpop VVK.
Daar is zelfs nog niks voor bekend. Ik zou denken dat die volgende 2 weken op woensdag nog een pakket droppen en dan 1 maart in verkoop gaan. Van die 28ste zal RW dan wel wegblijven wat nog ruimte geeft deze en volgende week.

Radiohead voor mij een van de grootste teleurstellingen ooit op Werchter ...
Welk jaar? 2008 wat minder, in 2017 echt magistraal en een van de beste festivalshows uit m'n leven. Die versies van All I Need en Pyramid Song ga ik nooit meer vergeten. En dan 2+2=5, My Iron Lung en Karma Police (met het geluid die daar ff wegviel) als perfecte kopstoten aan het einde.

Users who are viewing this thread