Rock Werchter 2025

Er zijn altijd een aantal dromen die er eens van komen.
Tool die op die prachtspot in 2019 mochten afsluiten bvb, op die indrukwekkende main stage.
NIN die de barn deden in 2018 is er ook eentje. Absolute waanzin.
Zelfs Pearl Jam in 2007 was er zo eentje, door de hele historie. Nu is dat wel anders 😂.

Altijd geduld hebben, ooit komt het er wel eens van.

Die Kendrick show op Glastonbury is één van de meest indrukwekkende shows die ik ooit live heb mogen bijwonen. Erg benieuwd hoe hij een festivaltour zou vormgeven. Kan niet anders dan fantastisch worden. Hopelijk 2026!
Grote fan hier, maar zijn passage op Primavera was naar mijn mening behoorlijk underwhelming. Uiteraard geen twijfel dat hij veel beter kan.

Is Kendrick juist door deze toegenome interesse niet juist "geen" headliner meer, omdat hij nu gewoonweg te groot is geworden. Natuurlijk blijf je dan gewoon headliner, maar gewoon net als Harry Styles, Taylor Swift, Beyoncé gewoon niet echt meer een naam waar je vanuit moet gaan dat ie eens op een festival als RW gaat headlinen?

• Leuk
Waarderingen: pop-lover
Grote fan hier, maar zijn passage op Primavera was naar mijn mening behoorlijk underwhelming. Uiteraard geen twijfel dat hij veel beter kan.
Kwam op Les Ardentes ook niet goed door…
Ook die festivalshows rond Damn werkten niet echt.

Het is wat zoeken naar de juiste balans denk ik. Zaaltour vorig album is echt van het allerbeste dat ik ooit heb meegemaakt.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Tuurlijk kan iets je smaak niet zijn. Ik probeer vaak ook concerten buiten de muziek om die ik prefereer. Zo vond ik optredens van Kanye, Anderson Paak, en Kendrick heel tof in het verleden. Terwijl U2 wat dichter bij mijn smaak ligt en erg tegenviel. Metal is ook niet mijn ding. Maar Tool was misschien wel mijn beste optreden ooit. Het zal je verbazen hoe iets buiten je smaak je kan verassen!

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en pop-lover
Zal als een van de eerste zijn, denk ik? Dan boeit dat mij niet zo. Ken de hele Jokke niet, dus dat scheelt.
Zal ook wel de reden zijn. Zondag, iedereen piepedood. Niet meer de investering waard. Maar vorig jaar had je dat eigenlijk ook met alle openingsacts op zondag.

Is Kendrick juist door deze toegenome interesse niet juist "geen" headliner meer, omdat hij nu gewoonweg te groot is geworden. Natuurlijk blijf je dan gewoon headliner, maar gewoon net als Harry Styles, Taylor Swift, Beyoncé gewoon niet echt meer een naam waar je vanuit moet gaan dat ie eens op een festival als RW gaat headlinen?
Precies. Die gaat geen festivals meer doen.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Kendrick op sziget gezien, wel 2018 en al even geleden maar viel zwaar tegen toen. Ook totaal geen beleving in het publiek, heel veel niet live gebracht. Hopelijk ondertussen al wat geëvolueerd op festivals maar bij mij blijft t bij die ene poging

Kendrick op sziget gezien, wel 2018 en al even geleden maar viel zwaar tegen toen. Ook totaal geen beleving in het publiek, heel veel niet live gebracht. Hopelijk ondertussen al wat geëvolueerd op festivals maar bij mij blijft t bij die ene poging
Op Pukkelpop toen hetzelfde, die had toen gewoon zijn zaalshow gekopieerd naar de weide en dat pakte niet zo

Arcade fire plots aangekondigd voor Bonnaroo in juni. Zouden nog mooi staan op de zaterdag.

Ik heb me er nooit echt in verdiept waarom Win Butler gecanceled was, al kreeg ik wel wat geluiden mee. Vorig jaar werden zij hier en daar ook al weer geboekt, toch?

Zou ze graag zien komen op die zaterdag. Die eerste 4 albums…. mijn god. 👌

Users who are viewing this thread