Rock Werchter 2025

Lekker hoor, met percussionist en drie blazers erbij in vergelijking met Raye's show in 2023 (die al onvergetelijk was). Ik kijk ernaar uit.
Vorige passage op Werchter waren die uitgebreide blazers er niet bij, terwijl de week daarvoor op Glastonbury die er wel waren.
Vond ik een serieuze domper, want opeens klonk alles redelijk fake.
Dus afhankelijk van de positie op de affiche en lokatie, durft samenstelling band wel eens te veranderen.

Maar goed, als ze nu hoog staat, zal het wel uitgebreide bezetting zijn, hopelijk.

Vorige passage op Werchter waren die uitgebreide blazers er niet bij, terwijl de week daarvoor op Glastonbury die er wel waren.
Vond ik een serieuze domper, want opeens klonk alles redelijk fake.
Dus afhankelijk van de positie op de affiche en lokatie, durft samenstelling band wel eens te veranderen.

Maar goed, als ze nu hoog staat, zal het wel uitgebreide bezetting zijn, hopelijk.
Was op PKP in de Marquee ook al dus dat zit wel goed

• Leuk
Waarderingen: slyke
Ik heb me er nooit echt in verdiept waarom Win Butler gecanceled was, al kreeg ik wel wat geluiden mee. Vorig jaar werden zij hier en daar ook al weer geboekt, toch?

Zou ze graag zien komen op die zaterdag. Die eerste 4 albums…. mijn god. 👌

Aantijgingen van seksueel overschrijdend gedrag. Combineer dat met een voornamelijk links fanbase en je hebt het verknald.

Ik heb daarentegen gruwelijk genoten van hun laatste passage in het Sportpaleis, dus wacht dringend op een nieuwe passage!

Ze kunnen natuurlijk ook gewoon 50 namen in 1 keer droppen als ze dat willen. Is nog al gebeurd.

Denk dat ze met die drop van vorige week wel wat 'tijd gewonnen' hebben, en dat de druk om snel met nieuwe namen te komen er wel af is. Maar hoop op 16u doet leven.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Louwers
Hoop inderdaad ook op een drop vandaag haha de Zaterdag kan wel een upgrade gebruiken 😉 en hier en daar wat "kleinere" rock bands. Overall heb ik er wel zin in🤘🏻

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon 50 namen in 1 keer droppen als ze dat willen. Is nog al gebeurd.

Denk dat ze met die drop van vorige week wel wat 'tijd gewonnen' hebben, en dat de druk om snel met nieuwe namen te komen er wel af is. Maar hoop op 16u doet leven.
Ze zeiden wel dat ze soon meer zouden bekend maken maar goed ja soon is altijd rekbaar in het festivalwereldje

Ik mis de John Marr, Breeders, Pretenders (om maar die van 2024 te noemen) nog in de line up.

Ben benieuwd wie dat worden.
Iggy Pop, De La Soul en Simple Minds, niet? Beth Gibbons ook een veteraan maar die leunt natuurlijk wel op recent sterk werk.

Users who are viewing this thread