Rock Werchter 2025

t Beste is aangekondigd man. Ik heb in al die jaren dat ik al ga en de bijhorende invullingen van de line-ups, maar twee keer geweten dat er na de eerste 50-60 namen nog iets noemenswaardig (en eerder onverwacht) bij kwam. Cypress Hill 2012, Prophets of Rage 2017. Al de rest: ijdele hoop. Ik ben daar mijn naïviteit na 20 RW's al lang in kwijtgeraakt.
Anderzijds kunnen (hopelijk toch) de volgende drops moeilijk slechter zijn dan die dat we vorige week kregen.

t Beste is aangekondigd man. Ik heb in al die jaren dat ik al ga en de bijhorende invullingen van de line-ups, maar twee keer geweten dat er na de eerste 50-60 namen nog iets noemenswaardig (en eerder onverwacht) bij kwam. Cypress Hill 2012, Prophets of Rage 2017. Al de rest: ijdele hoop. Ik ben daar mijn naïviteit na 20 RW's al lang in kwijtgeraakt.

Als er geen losstaande aankondiging meer volgt voor zaterdag dan snap ik wel helemaal niet meer waarom ze zo lang gewacht hebben met die zaterdag aan te vullen

Vorig jaar was dit de 3e worp van 2024 op 9 februari:
The Cat Empire, Jalen Ngonda, Bombay Bicycle Club, Johnny Marr, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, Tom Odell, Gary Clark Jr., Frank Carter & The Rattlesnakes, Declan McKenna , Kneecap, Brihang, Cian Ducrot, No Guidnce, Noname
Pretenders, IDLES, Lawrence en Matt Maltese

Zaten voor mij toch best leuke namen tussen.

Also, someone just mentioned Massive Attack self confirmed for Glastonbury? Has anyone else seen this. Also, is there a reason they couldn’t be at RW too?

Last year this was the 3rd litter of 2024 on February 9:
The Cat Empire, Jalen Ngonda, Bombay Bicycle Club, Johnny Marr, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats , Tom Odell, Gary Clark Jr., Frank Carter & The Rattlesnakes, Declan McKenna, Kneecap, Brihang, Cian Ducrot, No Guidnce, Noname
Pretenders, IDLES, Lawrence and Matt Maltese

There were some nice names among them for me.
By this time there was also more acts known too so I expect the 3rd drop to be slightly better too

Over die losse aankondigingen gesproken, dat gebeurt de afgelopen tijd ook niet echt meer bij Rock Werchter heb ik het idee. Alleen met de headliners. In 2023 gebeurde het veel vaker.

Over die losse aankondigingen gesproken, dat gebeurt de afgelopen tijd ook niet echt meer bij Rock Werchter heb ik het idee. Alleen met de headliners. In 2023 gebeurde het veel vaker.
Is gewoon afhankelijk van jaar tot jaar, wanneer ze starten met aankondigen en welke acts er in de pot zitten. Kan even goed ook part of the deal zijn.

Users who are viewing this thread