Rock Werchter 2025

The National daar nog achter, een show waarvan collega's van me (die echt niets met die band hebben) laaiend waren.

Sigur Ros ook. En Nick Cave. En Depeche Mode, Frank Ocean, Blur, Kendrick Lamar,... Niet het beste jaar om verstek te geven.
The National 2008 Marquee! Nooit meer zo weggeblazen geweest van een opkomende band.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en mattman
Voor die lineup paste ik, voor de huidige heb ik mijn ticket binnengehaald. Het is ook allemaal een beetje kwestie van smaak.
Klopt helemaal. Wat nog komt zal wellicht niet goed genoeg zijn voor de 4 daagse crooners. Ik ben al blij dat ze een poging doen op zaterdag en zondag.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Jammer van King Hannah, trouwens.
Dezelfde King Hannah die afgelopen najaar vijf keer België en acht keer Nederland heeft aangedaan? Dat wordt ook een beetje te veel van het goede. Prima naam voor Cactus, hoor, daar niet van, maar niet per se een naam die Werchter hoefde te hebben. Het mag wel iets exclusiever.

• Winning
Waarderingen: RubenFrusciante
Dezelfde King Hannah die afgelopen najaar vijf keer België en acht keer Nederland heeft aangedaan? Dat wordt ook een beetje te veel van het goede. Prima naam voor Cactus, hoor, daar niet van, maar niet per se een naam die Werchter hoefde te hebben. Het mag wel iets exclusiever.
Wel een punt. Al stonden ze nog nooit op RW geloof ik.

• Leuk
Waarderingen: reaper en wenteldave
Wel een punt. Al stonden ze nog nooit op RW geloof ik.

Als ze nog nooit op RW hebben gestaan, dan wordt het niet teveel van het goede. Maar dat is mijn (afwijkende) mening.

Users who are viewing this thread