Rock Werchter 2025

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
162
120
Dit is toch puur om te kwetsen vandaag? 😭
Zou toch niet geheel onlogisch zijn gezien zijn nieuwe album dat eraan komt en de uitverkochte Sportpaleisshow(s)? Had hem wel eerder op PKP verwacht aangezien het daar 'al' van 2022 geleden is.
 

1979

Playlistbediener
25 jan 2023
46
64
Kan toch niet de eerste headliner zijn die ze aankondigen voor de jubileum editie 🙃
Voor de 50ste verjaardag gaan we volledig Belgisch

Oscar & The Wolf - Angèle - Stromae (omdat er toch een terugkeer moet zijn) - Charlotte De Witte - dEUS - Pommelien Thys - Regi - Clouseau - Helmut Lotti - Brutus - en nog zo veel meer

't zou nog een mooie editie kunnen worden.
 
  • Haha
Waarderingen: koolket

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.103
1.327
Te weinig gewicht aan de bovenkant van de affiche als je het mij vraagt, zo’n Belgische editie…
 

1979

Playlistbediener
25 jan 2023
46
64
Te weinig gewicht aan de bovenkant van de affiche als je het mij vraagt, zo’n Belgische editie…
Klopt, de echte HL voor RW om 80.000 te lokken zoals Metallica, Foo Fighters, Pearl Jam of Dua Lipa heb je inderdaad niet, en ook meer dan 300€ betalen voor groepen die je door heel het land kan zien zou wet overdreven zijn, maar verder kan je wel een heel mooie Belgische affiche maken.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.103
1.327
Klopt, de echte HL voor RW om 80.000 te lokken zoals Metallica, Foo Fighters, Pearl Jam of Dua Lipa heb je inderdaad niet, en ook meer dan 300€ betalen voor groepen die je door heel het land kan zien zou wet overdreven zijn, maar verder kan je wel een heel mooie Belgische affiche maken.
Helemaal akkoord!
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
761
Zou toch niet geheel onlogisch zijn gezien zijn nieuwe album dat eraan komt en de uitverkochte Sportpaleisshow(s)? Had hem wel eerder op PKP verwacht aangezien het daar 'al' van 2022 geleden is.
Geef die maar aan Pukkelpop, ideale headliner daar voor de doelgroep. Als er nu één act is waar ik echt hélémaal niets mee kan aanvangen dan is het O&TW wel. Of iets goeds tegelijk in de tenten dan, zoals Fred Again.. vorige keer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken