Rock Werchter 2025

en met een nieuwe podiumvormgeving op Gent Jazz
Wat bedoel je misschien met 'podiumvormgeving'?

En ik vrees dat hen dumpen op de Lokerse Feesten absoluut geen slim idee was van Greenhouse Talent. Gaat daar volgens mij volledig platslaan op die parking.
Huh? 🤔
Als er nu één middelgroot festival in België is die ernin slaagt om af en toe een intieme setting te creëren voor een luisterpubliek, dan is het toch wel Lokerse Feesten? Zie passages van Brian Wilson, Ben Harper, Bryan Ferry, etc... in het verleden...

Heb je zo'n slechte ervaringen dan gehad met de Lokerse Feesten vroeger?

Wat bedoel je misschien met 'podiumvormgeving'?

Huh? 🤔
Als er nu één middelgroot festival in België is die ernin slaagt om af en toe een intieme setting te creëren voor een luisterpubliek, dan is het toch wel Lokerse Feesten? Zie passages van Brian Wilson, Ben Harper, Bryan Ferry, etc... in het verleden...

Heb je zo'n slechte ervaringen dan gehad met de Lokerse Feesten vroeger?
Ik bedoelde hiermee het visuele, ze treden op in een soort 'lichtbak' op het podium:

AIR_Coliseum_2.jpg

• Leuk
Waarderingen: slyke
Jimmy, wat is live nation dan met Muse van plan volgend jaar? Altijd gedacht dat ze een van de favoriete bands van werchter waren. Maar zijn nog niet aangekondigd.
- Dus of Werchter lijkt niet in hun tour te passen
- een ander festival graspop of live is live is ermee aan de haal
- ze zijn nog kwaad door het klankprobleem bij knights of cydonia in 2023 en slaan belgie over

Eerste keer in vele jaren dat ik Muse terug goed vond. Maar goed, is ook persoonlijk, ik was namelijk Muse-moe. Was een jarenlange aandoening waarvan ik toch aan het afraken ben blijkbaar.

Gogo penguin op jazz middelheim, hebben nog een show goed te maken van de afgelaste corona-editie, hoop die toch nog altijd eens mee te pikken op werchter, kan nu ook wel naar kans nihil
Of je komt gewoon een dagje Jazz Middelheim meedoen ;) Glass Beams staat er trouwens op dezelfde dag (Pinkstermaandag).

• Geweldig
Waarderingen: jarne
Jimmy, wat is live nation dan met Muse van plan volgend jaar? Altijd gedacht dat ze een van de favoriete bands van werchter waren. Maar zijn nog niet aangekondigd.
- ze zijn nog kwaad door het klankprobleem bij knights of cydonia in 2023 en slaan belgie over
Zitten nog altijd in dezelfde tourcyclus. Lijkt me geen must ze dit jaar te boeken. Bovendien doen ze eigenlijk de shows die vorig jaar al ingepland waren.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Hoe graag ik ze ook in Antwerpen gaan zien staan, dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.

Ashnikko op vrijdag 4 juli op Garorock (Frankrijk) en een week later op Pohoda Festival (Slovakijke). Kanshebber op RW 25 voor zaterdag 5 juli of zondag 6 juli?

• Leuk
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread

• JP5