Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ik vrees dat hen dumpen op de Lokerse Feesten absoluut geen slim idee was van Greenhouse Talent. Gaat daar volgens mij volledig platslaan op die parking.
2,5 uur rijden vanuit Bonn naar Rock Werchter, dichter dan Parijs (zie PKP). Zie London Grammar eerder op donderdag 3 of vrijdag 4 juli spelen op RW als PKP er niet mee aan de haal gaat.
2,5 uur rijden vanuit Bonn naar Rock Werchter, dichter dan Parijs (zie PKP). Zie London Grammar eerder op donderdag 3 of vrijdag 4 juli spelen op RW als PKP er niet mee aan de haal gaat.
Waar denk jij dat London Grammar gaat spelen: Rock Werchter of Pukkelpop? Op basis van het tourschema zijn beiden nu mogelijk. Gezien het laatste optreden van London Grammar pre-corona was voor RW (2018) en PKP (2017) kan ik me inbeelden dat beide organisaties graag de groep zouden toevoegen op hun line-up.
Nee dat live nation de lijnen uitzet. Willen zij LG, dan heeft Pkp geen keuze. En kan me wel voorstellen dat met het hebben van Roan en Charli, Live Nation ze liever op RW zet.
Nee dat live nation de lijnen uitzet. Willen zij LG, dan heeft Pkp geen keuze. En kan me wel voorstellen dat met het hebben van Roan en Charli, Live Nation ze liever op RW zet.