Rock Werchter 2025

denk ik ook. Moeten er toch nog eens staan. Maar kan ook volgend jaar natuurlijk.
Ik denk ook eerder het jaar erop , omdat dat toch echt hun laatste jaar van hun afscheidstournee is. Blijft een fantastische band die live meer dan goed zijn. Heb ze verleden jaar nog op Clamotte gezien.

Air, dEUS en Sylvie Kreusch naar Lokerse Feesten. Die eerste twee waren we sowieso niet echt verwachtende voor RW, en Kreusch heeft zichzelf al semi bevestigd voor RW dus met deze worp worden we weinig wijzer :).

Hi Guys! Ik ga kaartjes kopen voor camping regular. Hoe werkt parkeren/kopen parkeerkaarten hiervoor? Krijg tijdens bestellen geen optie

MIJN CLASHFINDER

Wat denken jullie er over? :D
Met de inzichten van de afgelopen tijd:

Vrijdag - girl in red direct vóór Simple Minds op main; Mark Ambor niet direct vóór Underworld in de Barn
Zaterdag - Goldband eerder op de dag op main; Maribou State afsluiter in de Barn
Zondag - Gracie Abrams direct vóór Noah Kahan op main

Gogo penguin op jazz middelheim, hebben nog een show goed te maken van de afgelaste corona-editie, hoop die toch nog altijd eens mee te pikken op werchter, kan nu ook wel naar kans nihil

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Met de inzichten van de afgelopen tijd:

Vrijdag - girl in red direct vóór Simple Minds op main; Mark Ambor niet direct vóór Underworld in de Barn
Zaterdag - Goldband eerder op de dag op main; Maribou State afsluiter in de Barn
Zondag - Gracie Abrams direct vóór Noah Kahan op main
Maribou State staat op je link als afsluiter klub c. (ipv afsluiter barn zie hierboven). Wel balen om te moeten kiezen tussen Raye op de main en Elbow in de Barn.

Na de grote aankondigingen is er altijd weer die fase van ontnuchtering, wanneer blijkt dat het een en het ander naar de andere festivals/zaalshows gaat.

St.Vincent, Air, Electric Callboy, Stormzy, Brutalismus 3000, Faithless, Jorja Smith, The Black Keys, Skunk Anansie en -in mindere mate- Beach House waren toch allemaal wel grote kanshebbers.
Dat is altijd hè. En bij meerdere bands is de uitleg ook logisch. Zo vallen Air, EC en St Vincent niet onder live Nation.

Beach House was deze zomer absoluut geen kanshebber blijkbaar. Zouden volgende zomer uitgebreide tour plannen.

Jammer dat AIR naar Lokerse Feesten gaat. Was zalig in de Marquee in 2007. Dit jaar ook ijzersterk en met een nieuwe podiumvormgeving op Gent Jazz. Nu ja, is duidelijk geen "Live Nation-band" dus.
Wat ik op LL zag dit jaar van AIR, vond ik het weinig spectaculair.

Users who are viewing this thread