Rock Werchter 2025

Ik las op een ander forum trouwens dat er inside info zou zijn dat Iggy Pop wel degelijk mainstage speelt op donderdag, voor Fontaines - Deftones - Linkin Park. De Barn-head hebben we die dag dus nog te goed.

• Thinking
Waarderingen: mattman
Ik las op een ander forum trouwens dat er inside info zou zijn dat Iggy Pop wel degelijk mainstage speelt op donderdag, voor Fontaines - Deftones - Linkin Park. De Barn-head hebben we die dag dus nog te goed.
He said they were trying to arrange things but currently that top 4 is the plan. I guess… (guess) that if the plans can’t be sorted then Iggy would move to barn head

Voor mij is Raye dan weer een artiest waarvan ik nog niet echt hoor wat er zo speciaal aan is. Heb haar in mijn voorbereidingplaylist voor Glasto staan maar hoor nog niet veel meer dan redelijke standaard RnB/Soul achtige nummers. Op dit moment luister ik met meer plezier naar Olivia Rodrigo en Noah Kahan bijvoorbeeld (en wat is die nieuwe muziek van Beth Gibbons goed trouwens!). Maar ik sta open voor tips en suggesties wat ik mis in de muziek van Raye.
Ik heb haar in 2023 geskipped op werchter omdat ik er in de voorbereiding ook precies niet veel aan vond of speciaal voelde. Nu nog een keer een kans gegeven en ik moet zeggen dat het album 'live at montreux jazz festival' me dan wel pakt en nu zou ik er gaan kijken. Heb je die al geprobeerd?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Aub echt echt echt echt geen London Grammar of evt een Nine inch Nails die donderdag dag. Dé dag dat er geen barn-clash mag zijn met de main...

• Leuk
Waarderingen: guillaume en appelschil
Aub echt echt echt echt geen London Grammar of evt een Nine inch Nails die donderdag dag. Dé dag dat er geen barn-clash mag zijn met de main...

Voor mij omgekeerd, de enige headliner die ik absoluut niet hoef te zien. Dus met zowel London Grammer en Nine Inch Nails zou ik héél tevreden zijn! :D Al denk ik nu niet dat ze NIN zouden boeken om dan te laten clashen met LP. Ik hoop heel stiekem op Pulp.

Laatst bewerkt:
Voor mij omgekeerd, de enige headliner die ik absoluut niet hoef te zien. Dus met zowel London Grammer en Nine Inch Nails zou ik héél tevreden zijn! :D Al denk ik nu niet dat ze NIN zouden boeken om dan te laten clashen met LP. Ik hoop heel stiekem op Pulp.
Doe pulp maar op vrijdag (of zaterdag/zondag). Die donderdag is al druk zat, zo voor een eerste dag.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Voor wie het interesseert: combi op 34weken is idd, na ons wat ingelezen te hebben en jullie/medische reacties, vrij onhaalbaar.

Bijgevolg een mailtje gestuurd naar Rock Werchter om de situatie uit te leggen en met de vraag de weekendtickets om te zetten naar dagtickets voor de donderdag. Zoals velen hier al zeiden, ook voor ons de beste Werchterdag in jaren en absoluut niet te missen!

Hopelijk snel (en positief) antwoord, al vragen we wel echt een gunst aangezien de donderdag al uitverkocht is. Ach ja, je kan maar vragen en zou enorm geapprecieerd worden als het kan. Anders ja, lastig, weer aan de tekentafel dan 🤪
Antwoord gehad van RW helpdesk en F in de chat graag… 🥲

IMG_3649.jpeg

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Maar bij werchter weet je het niet. Pixies staat ook in The Barn tegelijk met Pearl Jam ....

London Grammar zou een mooi rustiger tegenwicht zijn op de donderdag. Maar ik zou het een dramatische clash vinden :( En alssss het dan toch zover komt; dan koester ik de prachtige ziggo-show, en de HMH-show van 8 jaar terug :D .

NIN, die blijken met nieuw materiaal bezig te zijn, vandaar dat ik ze ook noemde. Die wil ik heel graag eens meepakken.

Pulp; hebben die echt zo'n mega status dat ze niet in de Barn zouden passen/willen? Ze hebben al een rondje opgetreden weer dus wellicht is de exclusiviteit nu niet meer zo een ding dat ze de Main eisen. Ik wordt er niet zo warm van, maar gun het de liefhebbers van harte. Niet de Barn-head waar ik op hoop ;)

Zaho de Sagazan speelt op zondag 6 juli in Luxemburg en op vrijdag 4 juli in NL DTRH dus RW op zaterdag 5 juli kan niet missen. Zou een mooie toevoeging zijn voor zaterdag met haar prachtige composities van pop en elektro.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Users who are viewing this thread