Rock Werchter 2025

De schrale hoop dat ze co zijn dit jaar. Of de gewone hoop dat ze er in 26 terug zullen staan.

Andere bands worden ook volop besproken ook al zijn ze niet in Europa in de periode van RW.
Niks is zeker tot de affiche rond is.
Prima dat ze een teken van leven geven, maar er is echt nul komma nul reden voor SOAD op Werchter met hoe het er nu voorstaat. Kunnen wel gewoon realistisch blijven, toch?

En dat vind ik dan ook even belachelijk.

Ach, het geeft weer iets om te bespreken tijdens de kerstige komkommerweken. Benieuwd waar ze in Europa terecht komen.

Prima dat ze een teken van leven geven, maar er is echt nul komma nul reden voor SOAD op Werchter met hoe het er nu voorstaat. Kunnen wel gewoon realistisch blijven, toch?

En dat vind ik dan ook even belachelijk.
Daar kunnen we het gepalaver over KOL en QOTSA ook onder klasseren dan want dat is toch ook 0,0.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Stadions in juni bij ons?
In 2026 eerder denk ik.
Serj wil niet te veel touren, dus zal eerder korte reeksen zijn met pauzes er tussen. Was dat ook niet de reden, dat de vorige keer ingepland waren op Graspop?
Een tour van 3 weken in Europa, waardoor ze niet konden tijdens Werchter.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Relevant voor Werchter? Ik denk van wel. Alleen zal het niet voor 2025 zijn. Dagdromen mag uiteraard ! :D
Er is nu geen ruimte op de affiche lijkt me, aangezien de headliners bekendgemaakt zijn. In het verleden wel vaker een grote co-head geweest. Maar SOAD is dat nu echt voorbij. In 2017 waren de meningen ook verdeeld over wie er moest afsluiten, SOAD of LP. Die zouden nu samen de combitickets nog wel verkopen , dat gevoel krijg ik erbij.

Grotere bands die in de 90's -00's getopt hebben krijgen momenteel overal een huge podium. SOAD staat harstikke alleen bovenaan mochten ze de komende jaren langskomen.
Wie weet 2026-2027. Gelukkig in 2017 kunnen zien, dat maakt de drang minder ! (en dat was wel heeeeel goed)

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Tijdens deze rustigere periode op het forum ben ik wel eens benieuwd naar jullie 3 favoriete artiest van de line-up met de bijhorende 3 beste songs van de artiest.
(Hoeft niet in volgorde)

1.Elbow
- lippy kids
- the seldom seen kid
- magnificent

2. Green day
- good riddance
- are we the waiting
- boulevard of broken dreams

3. Fontaines D.C.
- Rocket to Russia
- Starbuster
- I Don't Belong

• Leuk
Waarderingen: napril69 en randyrw
1.Elbow
- The Bones Of You
- Grounds For Divorce
- One Day Like This

2. Green day
- When I Come Around
- Basket Case
- Longview

3. Fontaines D.C.
- I Love You
- In The Modern World
- Too Real

1.Elbow
- The Bones Of You
- Grounds For Divorce
- One Day Like This

2. Green day
- When I Come Around
- Basket Case
- Longview

3. Fontaines D.C.
- I Love You
- In The Modern World
- Too Real
Toevallig dat het dezelfde 3 groepen zijn of heb ik het gewoon slecht verwoord haha

1. Weezer (mag die al?)
- Surf Wax America
- Undone (The Sweater Song)
- Pork And Beans

2. Iggy Pop
- Search And Destroy
- Modern Day Rip Off
- Tv Eye

3. Fontaines DC
- Liberty Belle
- Boys In The Better Land
- Starbuster