Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prima dat ze een teken van leven geven, maar er is echt nul komma nul reden voor SOAD op Werchter met hoe het er nu voorstaat. Kunnen wel gewoon realistisch blijven, toch?
Prima dat ze een teken van leven geven, maar er is echt nul komma nul reden voor SOAD op Werchter met hoe het er nu voorstaat. Kunnen wel gewoon realistisch blijven, toch?
In 2026 eerder denk ik.
Serj wil niet te veel touren, dus zal eerder korte reeksen zijn met pauzes er tussen. Was dat ook niet de reden, dat de vorige keer ingepland waren op Graspop?
Een tour van 3 weken in Europa, waardoor ze niet konden tijdens Werchter.
Relevant voor Werchter? Ik denk van wel. Alleen zal het niet voor 2025 zijn. Dagdromen mag uiteraard !
Er is nu geen ruimte op de affiche lijkt me, aangezien de headliners bekendgemaakt zijn. In het verleden wel vaker een grote co-head geweest. Maar SOAD is dat nu echt voorbij. In 2017 waren de meningen ook verdeeld over wie er moest afsluiten, SOAD of LP. Die zouden nu samen de combitickets nog wel verkopen , dat gevoel krijg ik erbij.
Grotere bands die in de 90's -00's getopt hebben krijgen momenteel overal een huge podium. SOAD staat harstikke alleen bovenaan mochten ze de komende jaren langskomen.
Wie weet 2026-2027. Gelukkig in 2017 kunnen zien, dat maakt de drang minder ! (en dat was wel heeeeel goed)
Tijdens deze rustigere periode op het forum ben ik wel eens benieuwd naar jullie 3 favoriete artiest van de line-up met de bijhorende 3 beste songs van de artiest.
(Hoeft niet in volgorde)
1.Elbow
- lippy kids
- the seldom seen kid
- magnificent
2. Green day
- good riddance
- are we the waiting
- boulevard of broken dreams
3. Fontaines D.C.
- Rocket to Russia
- Starbuster
- I Don't Belong
Dat klinkt inderdaad vreemd, al zou er zich daar geen kat van aantrekken denk ik. Ik hoor het alletwee graag. Ik heb ook nog eens Parkway drive vlak voor Balthazar gezien in Werchter (2019). Zo erg was dat allemaal niet hoor, integendeel.
Girl In Red
- You Stupid Bitch
- Serotonin
- Too Much Olivia Rodrigo
- Jealousy, Jealousy
- Ballad Of A Homeschooled Girl
- Can't Catch Me Now Sam Fender
- Getting Started
- Get You Down
- Seventeen Going Under