Rock Werchter 2025

Stereophonics naar Brussel in april. Hopelijk sluit dit geen festivalshow uit. Al zie ik daar wel een mooie Live is Live band in. Maar graag ook op RW.

Zouden Olivia Rodrigo en Sabrina Carpenter kunnen co-headlinen of is dat teveel wishful thinking?
Op de dag met Billie Eilish?

nee sorry. Ik denk dat ze samen zouden kunnen staan ja. Niet mijn ding, maar wel mogelijk op Werchter als je het mij vraagt.

Fatboy SLim staat op Latitude, evenals Snow Patrol (24-27 juli)

Snow Patrol zal geen 1e keus zijn, maar Werchter heeft vaker herhaald uiteraard.
Fatboy Slim zou ik wel tof vinden! Maar die kan evengoed gewoon ff een keer optreden op Latitiude i.p.v. een EU tour doen.

Roskilde meestal een goede indicatie voor RW, vorig jaar een elftal overlap in de namen.

Roskilde meestal een goede indicatie voor RW, vorig jaar een elftal overlap in de namen.
In combinatie met "RW kondigt gewoonlijk nooit aan tijdens vakanties", doet het zelfs vermoeden dat er donderdag een touraankondiging aankomt.

Gokje: woensdag Nick Cave, vrijdag Olivia Rodrigo - die ook op Roskilde zal/zullen staan.

Of Linkin Park

Op de dag met Billie Eilish?

nee sorry. Ik denk dat ze samen zouden kunnen staan ja. Niet mijn ding, maar wel mogelijk op Werchter als je het mij vraagt.
Nee, enkel zij twee bedoel ik als co-headliners. Zet Billie daar nog bij en die dag zou veel te stacked zijn.

Edit: wel mooi dat Roskilde ook gaat experimenteren met een tweedaagsticket. De Belgische majors mogen daar gerust in volgen van mij.

Ik hoop eerlijk gezegd wel op een echte knaller als afsluiter op de zondag. Nee, dan bedoel ik niet Linkin Park.

Users who are viewing this thread