Rock Werchter 2025

A lot of talk over on other forums that Glastonbury are now in talks with Sam Fender to headline next year.
Opvallend dat zij ook al 2daagse tickets gaan doen, heb dat nu al een paar keer zien voorbijkomen
Ticketprijzen roskilde zijn bekend voor 2025: 1.300 DK voor één dag of 175 Euro en 2.070 DK voor twee dagen of 277 euro met per type ticket nog extra fee te betalen. Benieuwd wat hier de prijsstijging van is tov dit jaar.

Ik hoop eerlijk gezegd wel op een echte knaller als afsluiter op de zondag. Nee, dan bedoel ik niet Linkin Park.
Arctic Monkeys hebben 2 keer die zondag gekregen recentelijk, dan is LP meer onder de noemer knaller te scharen dan je zou denken.

Arctic Monkeys hebben 2 keer die zondag gekregen recentelijk, dan is LP meer onder de noemer knaller te scharen dan je zou denken.
Ik ben bang dat je gelijk kunt hebben. Overigens keek ik naar Arctic Monkeys uit en valt LP meer onder de categorie 'leuk om eens gezien te hebben' (maar het is toch niet meer wat het geweest is).

Ik ben bang dat je gelijk kunt hebben. Overigens keek ik naar Arctic Monkeys uit en valt LP meer onder de categorie 'leuk om eens gezien te hebben' (maar het is toch niet meer wat het geweest is).
Tiens ... dat heb ik nu net bij Arctic Monkeys.
Waar is het energieke groepke naartoe ipv die spiegelbolballades spelende crooner toestanden.
Vond ze op Werchter laatste keer bij momenten echt slaapverwekkend terwijl ik echt wel grote fan ben van alles tem AM

Tiens ... dat heb ik nu net bij Arctic Monkeys.
Waar is het energieke groepke naartoe ipv die spiegelbolballades spelende crooner toestanden.
Vond ze op Werchter laatste keer bij momenten echt slaapverwekkend terwijl ik echt wel grote fan ben van alles tem AM
Dit dus, grootste teleurstelling die ik ooit live heb meegemaakt die set van AM op RW22. Jammer dat ik ze nooit in hun hoogtijdagen heb gezien.

Wat betreft LP: ik ga ze zondag zien in Parijs dus kan er daarna een echt oordeel over vellen, maar als je het hebt over een knallende afsluiter komen zij geloof ik toch wel in aanmerking, zeker als ze veel blijven terugvallen op Hybrid Theory, Meteora i.c.m. het nieuwe album. Of waar zou een "knallende afsluiter" dan wel aan moeten voldoen?

Ghost is een afvaller voor Werchter. ALs het al geen Graspop was.
Een dikke show in het Sportpaleis maarliefst, in NL de Ziggodome

Toch benieuwd of ze het Sportpaleis volkrijgen. Of ik ben hun mainstream populariteit grandioos aan het onderschatten.

Persbericht is er:

GHOST

World Tour 2025

Op 22 april 2025 in Sportpaleis, Antwerpen

Mechelen, 28 oktober 2024 - A message from the clergy: GHOST gaat op tour. De Zweedse GRAMMY Award winnaars treden tussen 15 april en 24 september meer dan 55 keer op in de grootste zalen wereldwijd. Op dinsdag 22 april houden Papa Emeritus IV en zijn Nameless Ghouls tijdens hun World Tour 2025 halt in het Sportpaleis in Antwerpen. Tickets zijn beschikbaar vanaf donderdag 31 oktober om 10u via livenation.be.

De Zweedse rockband GHOST heeft wereldwijd bijna 10 miljard streams verzameld en blijft indruk maken met hun theatrale liveshows. GHOST brak door in de Billboard Hot 100 met “Mary on a Cross” in 2022. Hun vijfde album 'IMPERA' bereikte nummer 1 in meerdere landen en bevat de hit “Spillways” en het GRAMMY-genomineerde “Call Me Little Sunshine”. Het album werd geprezen om zijn actuele thema’s en unieke muzikale stijl. In 2024 bracht de band hun eerste speelfilm, 'RITE HERE RITE NOW', uit, die een record vestigde als het best verdienende hardrock-evenement in Noord-Amerikaanse bioscopen.

Tickets zijn beschikbaar vanaf donderdag 31 oktober om 10u via livenation.be en kosten €93,10 - €81,90 - €79,11 - €73,50 - €62,30 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage). Er zullen ook VIP packages beschikbaar zijn.

kosten €93,10 - €81,90 - €79,11 - €73,50 - €62,30

dit gaat echt gewoon de sportpaleis prijs zijn gewoon om maar die zaal te kunnen afhuren he. hallucinant

• Wow
Waarderingen: zero
Of waar zou een "knallende afsluiter" dan wel aan moeten voldoen?
Toch wel iets waar (bijna) iedereen naar uitkijkt, of je nu fan bent of niet, omdat het de RW-wow-factor heeft. Foo Fighters had dat - zie het binnen no time uitverkocht zijn van hun dag dit jaar. Op de jubileumeditie hoop ik stilletjes op Stevie Wonder...

• Leuk
Waarderingen: rw83

dit gaat echt gewoon de sportpaleis prijs zijn gewoon om maar die zaal te kunnen afhuren he. hallucinant
Stevige prijzen, vergeleken met hun show in Vorst Nationaal waar het nog 50 euro ofzoiets was...
Toch ga ik ernaar gaan denkik, geweldige show!

Uitgebreide productie, veel crew, lonen die gestegen zijn etc. Lijkt mij verhoudingsgewijs nog schappelijk eigenlijk, als dat echt de maximumprijzen zijn. Limp Bizkit kost meer bijvoorbeeld.

Uitgebreide productie, veel crew, lonen die gestegen zijn etc. Lijkt mij verhoudingsgewijs nog schappelijk eigenlijk, als dat echt de maximumprijzen zijn. Limp Bizkit kost meer bijvoorbeeld.
lijkt mij vooral dat een show in vorst tov een show in het sportpaleis gewoon 10 tot 20 euro verschillen en het enige verschil is de zaal. en nu dat AFAS in zicht is om het sportpaleis te renoveren gaat het er niet op beteren.

5 jaar geleden was een inkomstticket van 50 euro eerder de uitzondering dan de norm, nu is de norm al tegen de 100 euro in die zaal.

Ghost zal wel voor Graspop 2026 worden, en ik vermoed eerder pas erna eens Werchter.

Betreffende die zondag afsluiter. Uiteindelijk is dat steeds de puzzel die het em doet. Is dat Foo Fighters, des te beter, maar eigenlijk maakt het niet uit wie welke dag speelt. Bij voorkeur de grootsten op donderdag en vrijdag.

Users who are viewing this thread