Rock Werchter 2025

Eigenlijk als je alles wat begint te overschouwen. Lijken we gewoon af te stevenen op LP - Green Day - Olivia - Billie. Met dan eventueel Fred er nog bij, als het Glastonbury gerucht klopt.
Daar net onder nog zaken zoals Sam Fender, Oscar…
Benieuwd of er nog andere namen uit de bus vallen.
Ben ik toch wel hardstikke blij mee dan!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Zou wel tevreden zijn met de 4 voor de hand liggende headliners maar billie was eerst afgeschreven en nu in eens voor de hand liggend hoe is dat gebeurd ?

misschien niet voor dit jaar maar naar de toekomst toe: hoe moeten we Bon Iver inschatten? Barnheadliner? of co head voor bijvoorbeeld Nick Cave/Radiohead

Zou wel tevreden zijn met de 4 voor de hand liggende headliners maar billie was eerst afgeschreven en nu in eens voor de hand liggend hoe is dat gebeurd ?
Billie is nooit echt afgeschreven. Festibob dacht dat ze niet kwam.

Met een lekker dagprogramma ben ik er RW wel bij.

Als Roskilde Billie Eilish als headliner aankondigt op vrijdag 4 of zaterdag 5 juli (hun sluitingsdag) dan zal het Rock Werchter zijn op 6 juli. Zo niet komt ze volgens mij niet. Zowel Roskilde als Rock Werchter hebben Billie Eilish nooit als (sub)headliner geprogrammeerd tot nu toe. Als ze vroeger komt dan zal ze wellicht beide festivals willen doen. Dit jaar stonden de Foo Fighters op vrijdag in Roskilde en op zondag in Werchter. Persoonlijk vind ik twee hard rock bands en twee jonge popsterren als headliners op rock Werchter eveel hetzelfde. Er mag minstens nog één andere headliner tussen.

Alleen heeft ze natuurlijk shows staan in Denemarken, waardoor Roskilde quasi zeker geen optie is…

Billie zal een specialleke worden net zoals bij de tour van Muse, Pink of Peppers. Alleen RW als festival. Soit, dat vermoed ik toch.

Will be interesting who appears next (and over the following weeks) as although there’s been lots of names thrown about Green Day were the only certainty

Will be interesting who appears next (and over the following weeks) as although there’s been lots of names thrown about Green Day were the only certainty
Ik denk toch meerdere headliners uit de poule Linkin Park, Billie Eilish, Olivia Rodrigo, Charli XCX, Nick Cave. Maar ik laat me graag verrassen.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Yerko_music
Even geen headliner maar vind dat Royel Otis extreem veel hits aan het pakken zijn op Studio Brussel de laatste tijd. (De 2 covers linger en murder on the dancefloor, sofa king en nu de nieuwste If Our Love Is Dead) zou dit een mainstage opener kunnen zijn?

• Leuk
Waarderingen: Subsea en jarne
Even geen headliner maar vind dat Royel Otis extreem veel hits aan het pakken zijn op Studio Brussel de laatste tijd. (De 2 covers linger en murder on the dancefloor, sofa king en nu de nieuwste If Our Love Is Dead) zou dit een mainstage opener kunnen zijn?
Denk het wel ja
Stubru is die zwaar aant hypen. Die 2 verschrikkelijke covers zo vaak gehoord deze zomer.

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music

Users who are viewing this thread