Rock Werchter 2025

Wat heeft je leeftijd ermee te maken?

En er zal vast een mooie andere act in de Barn staan (en veel in de dagprogramma's)
Dat heeft veel met mijn leeftijd te maken, de line-up wordt de laatste jaren al iets/redelijk anders ingevuld. Laat er echter geen misverstanden over bestaan: ook muziek en festivals evolueren. Of ik pas me aan, of ik ga niet meer. Geen probleem hoor. Ik ben geen ouwe 'vroeger was het beter'-zaag. Ik trek alleen conclusies, voor mij persoonlijk. Laat Werchter graag altijd een oord van vreugde en amusement blijven. Onnoemelijk veel mooie (muzikale) momenten gekend. Voor altijd in mijn hart.

Als ik alles samen zo eens overschouw... Lijkt het erop dat ik voor het eerst in jaren gewoon ga passen. Billie Eilish, Olivia Rodrigo, Linkin Park, ... Ik zit er écht niet op te wachten. Veel plezier aan allen die gaan in dit geval. Ik ben op m'n dan 45e toe aan alternatieven. No hard feelings. 😘
1 bevestiging en 3 geruchten op 100 acts is direct een streep erdoor? Ik zou nog even afwachten wat er uit de bus valt ;)

Weekendje weg geweest, dus nu pas tijd om te reageren op de eerste naam.

Green Day.

Zoals mijn naam verklapt is dit een stuk van mijn jeugd. Ik was 15 toen in 1994 Dookie uitkwam, en dat was niet gewoon een steengoed album en de grote doorbraak van Green Day, maar vooral, Dookie viel op in de CD-winkel omdat het een groen CD-doosje was. Daarom alleen al was dit een CD die je moest in de kast staan hebben.

Dus, Green Day, prima eerste naam, en ik zal er bijzijn op vrijdag.

Weekendje weg geweest, dus nu pas tijd om te reageren op de eerste naam.

Green Day.

Zoals mijn naam verklapt is dit een stuk van mijn jeugd. Ik was 15 toen in 1994 Dookie uitkwam, en dat was niet gewoon een steengoed album en de grote doorbraak van Green Day, maar vooral, Dookie viel op in de CD-winkel omdat het een groen CD-doosje was. Daarom alleen al was dit een CD die je moest in de kast staan hebben.

Dus, Green Day, prima eerste naam, en ik zal er bijzijn op vrijdag.
Op basis van je naam en avatar hoop ik net wat harder op the smashing pumpkins.
Al denk ik dat Werchter ze niet de positie zal geven, waar zij tevreden mee zijn.

Op basis van je naam en avatar hoop ik net wat harder op the smashing pumpkins.
Al denk ik dat Werchter ze niet de positie zal geven, waar zij tevreden mee zijn.
Ik hoop met jou mee, maar vorig jaar op live ‘s live dus vrees er een beetje voor. Vooral omwille van de plaats idd.

Als ik alles samen zo eens overschouw... Lijkt het erop dat ik voor het eerst in jaren gewoon ga passen. Billie Eilish, Olivia Rodrigo, Linkin Park, ... Ik zit er écht niet op te wachten. Veel plezier aan allen die gaan in dit geval. Ik ben op m'n dan 45e toe aan alternatieven. No hard feelings. 😘
Helemaal akkoord met Shuliv. Steeds meer voor ons (oudjes) onbekende namen die vanuit het niets naar hoge spots gecatapulteerd worden. Maar ik laat me graag verrassen, van opgeven geen sprake.

• Geweldig
Waarderingen: Chiefs en Shuliv

Users who are viewing this thread