Rock Werchter 2025

Heerlijk hoe er van alles wordt geroepen op dit forum en dat het enkele dagen of weken later voor waar wordt aangenomen. Zoals hoeveel losse dagen Werchter mag organiseren. Nergens is ooit officieel vastgesteld dat dat 4 dagen zijn.
En zoals Bwoite zegt: elk jaar is anders.
6 dagen per jaar mag er georganiseerd worden.

Cellini LIVE aangekondigd voor ESNS, was afgelopen jaar top op pukkelpop en afgelopen weekend in de trix ook,
Zou ook bijna klaar zijn met debuutplaat,
Lijkt me een mooie belgische klubC opener.
Doet die deze ook in zijn shows ?

Ik denk dat je de verwachtingen naar beneden moet bijstellen. Beide groepen zitten rond Rock Werchter in een UK-tour.
He balen, ik had niet meer verder gezocht op Simple Minds nadat ik ze in mijn voorspel had geplaatst. Ik had gemist dat ze een uitgebreidere tour in the UK voor, tijdens en na Werchter.... Ik wist alleen van de Lytham 6juli datum.
Blossoms nog niet naar gespeurd, andere X dan maar, daar lig ik niet wakker van. Die gaan nog wel wat langer mee dan de Simple Minds (nog nooi gezien dus hoop ze nog wel eens te treffen!)

Zouden ze morgen trouwens niet gewoon Nick Cave aankondigen? Zou een mooie timing zijn, aangezien hij dan toch in Antwerpen staat, kunnen ze het hem ineens zelf laten doen. ;-)

Zouden ze morgen trouwens niet gewoon Nick Cave aankondigen? Zou een mooie timing zijn, aangezien hij dan toch in Antwerpen staat, kunnen ze het hem ineens zelf laten doen. ;-)
Neem aan dat ze dat pas doen na de show van de 31e, want deze is nog niet uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Glastonbury 2023: legendarisch optreden van the Blossoms met Rick Astley als zanger.
Met eigen nummers is the Blossoms ook een mooie groep om in de namiddag op de wei van Werchter te zetten.

The Last Dinner Party last een deel van haar huidige volledig uitverkochte tournee vanaf 10 november af wegens 'mentale problemen'. Ze spelen te veel shows.
Denk dat ze in Belgie dit jaar al minstens drie keer optraden dit jaar hun huidige tour inbegrepen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread