Rock Werchter 2025

Zouden ze morgen trouwens niet gewoon Nick Cave aankondigen? Zou een mooie timing zijn, aangezien hij dan toch in Antwerpen staat, kunnen ze het hem ineens zelf laten doen. ;-)
Zou ook een goeie voor TW Classic als head kunnen zijn, dat is nog niet veel benoemd geweest

The Last Wedding Party last een deel van haar huidige volledig uitverkochte tournee vanaf 10 november af wegens 'mentale problemen'. Ze spelen te veel shows.
Denk dat ze in Belgie dit jaar al minstens drie keer optraden.
dit jaar enkel werchter en vandaag!!

The Last Wedding Party last een deel van haar huidige volledig uitverkochte tournee vanaf 10 november af wegens 'mentale problemen'. Ze spelen te veel shows.
Denk dat ze in Belgie dit jaar al minstens drie keer optraden.
Is dat een nieuwe formatie van The Last Dinner Party?
Nee zonder dollen, het is zonde want ik had TLDP graag gezien in 013 waar ik tickets voor had. Maar afzeggen vanwege een burn-out is te begrijpen, hoop de ze in de toekomst weer te zien!

• Leuk
Waarderingen: festibob
Zou ook een goeie voor TW Classic als head kunnen zijn, dat is nog niet veel benoemd geweest
In hoeverre zou Live is Live kans maken, aangezien ze de laatste 2 jaar aan The National en War On Drugs een tijdslot van 2uur gaven.
verwacht dit jaar wederom 1 band die 2uur mag spelen.

Nick Cave past daar, gezien zijn speeltijd tijdens zijn tour goed in

In hoeverre zou Live is Live kans maken, aangezien ze de laatste 2 jaar aan The National en War On Drugs een tijdslot van 2uur gaven.
verwacht dit jaar wederom 1 band die 2uur mag spelen.

Nick Cave past daar, gezien zijn speeltijd tijdens zijn tour goed in
Maar Cave zit onder contract bij Live Nation, en die hebben voldoende eigen events waar ze hem kunnen neerzetten. Zie niet in waarom ze die dan aan Live /s Live zouden gunnen. Zou natuurlijk wel prachtig zijn, daar niet van, maar ik zie het niet gebeuren.

Maar Cave zit onder contract bij Live Nation, en die hebben voldoende eigen events waar ze hem kunnen neerzetten. Zie niet in waarom ze die dan aan Live /s Live zouden gunnen. Zou natuurlijk wel prachtig zijn, daar niet van, maar ik zie het niet gebeuren.
Shows sportpaleis is Greenhouse

Users who are viewing this thread