Rock Werchter 2025

Even geen headliner maar vind dat Royel Otis extreem veel hits aan het pakken zijn op Studio Brussel de laatste tijd. (De 2 covers linger en murder on the dancefloor, sofa king en nu de nieuwste If Our Love Is Dead) zou dit een mainstage opener kunnen zijn?
Voelt wel totaal misplaatst om ze daar te plaatsen. Zou eerder laat Slope of vroeg Barn verwachten.

I don't want to disappoint anyone, but I think that today any name can headline. Last year we were all shocked with Maneskin, and this year it's already happening with Sabrina Carpenter, Charli XCX or even Chappel Roan at Primavera Sound. Or Fred Again last year. I think thinking about Olivia Rodrigo as a co-headliner with Sabrina or Billie is too unrealistic for the current situation of music.

It seems that anyone who can be nominated for a Grammy already has the right to headline... we are on the wrong track in general.

• Leuk
Waarderingen: koolket
I don't want to disappoint anyone, but I think that today any name can headline. Last year we were all shocked with Maneskin, and this year it's already happening with Sabrina Carpenter, Charli XCX or even Chappel Roan at Primavera Sound. Or Fred Again last year. I think thinking about Olivia Rodrigo as a co-headliner with Sabrina or Billie is too unrealistic for the current situation of music.

It seems that anyone who can be nominated for a Grammy already has the right to headline... we are on the wrong track in general.
Most of the acts you mention are great acts imo. Maybe not all headliner material for RW (yet) but I would be happy if all or most of them will make the lineup.

Rodrigo would be an awesome headliner.

• Leuk
Waarderingen: JelleCa
Als Frank Carter en STONE kan openen...

Slope is te klein voor hun vgm eerder vroeg barn dan
Mmmm ja das ook wel waar. Headline Slope zou fantastisch zijn. Vraag me alleen af of 't zo vroeg op de dag op de main beetje zou indutten/doodvallen. Zou zonde zijn voor een potentieel leuk feestje.

Even geen headliner maar vind dat Royel Otis extreem veel hits aan het pakken zijn op Studio Brussel de laatste tijd. (De 2 covers linger en murder on the dancefloor, sofa king en nu de nieuwste If Our Love Is Dead) zou dit een mainstage opener kunnen zijn?
Saw them in August, really decent band and good for a sunny day

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Interesting response from Ken to me on efests. Unsure what it means though, can take it many ways (I’m taking it as there’s another announcement tomorrow).

Zou het niet logisch zijn dat Roskilde wat deeld met Rock Werchter en ze beiden donderdag komen?
Roskilde de laatste jaren wel direct met batches. En indien een gezamelijke headliner verwacht ik dat anderen ook zullen teasen en dan kijk ik naar Open'er, Mad Cool, Nos, Glasto om er een paar te noemen.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Roskilde de laatste jaren wel direct met batches. En indien een gezamelijke headliner verwacht ik dat anderen ook zullen teasen en dan kijk ik naar Open'er, Mad Cool, Nos, Glasto om er een paar te noemen.
Dat kan heel goed alleen welke headliner dropt meerdere festivals op dezelfde dag vraag ik me af? Kan er volledig naast zitten natuurlijk maar gebeurt het wel eens dat een headliner 5 a 6 festivals op dezelfde dag bekend maakt...? Meestal zit daar toch wat tijd tussen....

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Yerko_music
Als ik alles samen zo eens overschouw... Lijkt het erop dat ik voor het eerst in jaren gewoon ga passen. Billie Eilish, Olivia Rodrigo, Linkin Park, ... Ik zit er écht niet op te wachten. Veel plezier aan allen die gaan in dit geval. Ik ben op m'n dan 45e toe aan alternatieven. No hard feelings. 😘

Als ik alles samen zo eens overschouw... Lijkt het erop dat ik voor het eerst in jaren gewoon ga passen. Billie Eilish, Olivia Rodrigo, Linkin Park, ... Ik zit er écht niet op te wachten. Veel plezier aan allen die gaan in dit geval. Ik ben op m'n dan 45e toe aan alternatieven. No hard feelings. 😘
Wat heeft je leeftijd ermee te maken?

En er zal vast een mooie andere act in de Barn staan (en veel in de dagprogramma's)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: napril69

Users who are viewing this thread