Rock Werchter 2024

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
741
685
Onze Sky (de woef) was vandaag weer niet te houden, dus: bij deze enkele foto's ;) Die nieuwe KlubC is best indrukwekkend in vergelijking met de vorige. De foto's vanop afstand geven een goed idee van de omvang van deze klepper. De Barn krijgt ook vorm en dan sta je toch weer te kijken wat een mastodont dat is. De laatste foto's zijn van The Hive, waar draineringswerken aan de gang zijn. Serieuze investering uiteraard. Rond het terrein is alles zeiknat, maar ze doen er echt alles aan om het terrein zo goed mogelijk te vrijwaren en het water zoveel mogelijk af te voeren. Respect. Enjoy the pic's!
Die Barn is nie normaal, die zetten een compleet Sportpaleis neer op enkele weken tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

Erik15

Playlistbediener
31 mei 2024
17
24
Dat met die Coins ging vrij makkelijk. Ff voor iedereen een accountje aangemaakt met hun emailadres en coins opgeladen. (y)

Nog even over die plastic bekers: heb ik geod begrepen dat buiten het terrein dezelfde bekers worden gebruikt, en dat je ze dus ook daar kan inleveren? Dat maakt het dan vrij simpel namelijk, wij gaan regelmatig het terrein ff af, om te eten bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
272
148
Veel water momenteel :)
Op Hive en festivalterrein zijn ze km's drainagebuizen aan het leggen (evenveel km's als de file in België op een normale werkdag)
Staat het daar onder water nu? Ligt wel wat lager dat terrein dat weet ik, oh ik hoop toch heel erg dat het weg is over 4 wkn🤞🏻
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
142
115
Veel water momenteel :)
Op Hive en festivalterrein zijn ze km's drainagebuizen aan het leggen (evenveel km's als de file in België op een normale werkdag)
Straf dat ze dat nog kunnen fixen voor de komende editie, want dat er nu nog zoveel water zou zijn, dat had wellicht niemand gedacht.

Komende week lijkt alvast op een enkele bui na zo goed als droog te worden, dus toch al kleine stap ook in goede richting.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.032
300
Staat het daar onder water nu? Ligt wel wat lager dat terrein dat weet ik, oh ik hoop toch heel erg dat het weg is over 4 wkn🤞🏻
Voor het weekend toch zeker
Hive enzo ook hoor. Dat is de reden waarom ze voor drainage gekozen hebben, het stond daar zo nat dat tractors zelfs het gras niet konden maaien
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.074
1.179
Voor het weekend toch zeker
Hive enzo ook hoor. Dat is de reden waarom ze voor drainage gekozen hebben, het stond daar zo nat dat tractors zelfs het gras niet konden maaien
Lap. En ik heb net een ticket voor camping C3 gekocht.

Ik verwacht niet dat de boksclub van Werchter budget heeft om dat terrein te draineren...
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
777
606
Lap. En ik heb net een ticket voor camping C3 gekocht.

Ik verwacht niet dat de boksclub van Werchter budget heeft om dat terrein te draineren...

Investeren in een extra dikke luchtmatras en bidden voor het beste?

In 2016 alles droog kunnen houden in de tent door consequent rugzak en slaapzak in vuilniszakken te steken voordat we naar de weide gingen. Geen last gehad van het water gelukkig. Als het weer nu eindelijk opdroogt en de zon wat haar werk doet, kan het nog meevallen. 🙏
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
540
248
C3 zie ik goed komen hoor (met de huidige voorspellingen), die beginnen vrij laat aan opbouw.
Aan diee kant is water al goed aan het zakken (zie je aan de stand van de meanders)
Hopen dat het met de andere campings ook goed gaat komen. Het weer ziet er komende week positief uit!!
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
272
148
Voor het weekend toch zeker
Hive enzo ook hoor. Dat is de reden waarom ze voor drainage gekozen hebben, het stond daar zo nat dat tractors zelfs het gras niet konden maaien
Wat zouden de opties zijn mocht het te drassig blijven? Wij hebben geen mogelijkheid om op en neer te rijden bv?
Afgelopen weekend op Intents vroegen ze de campingkaarten/weekenders om te ruilen naar dagtickets bijv. Maar dat lijkt me bij werchter geen optie
 

Erik15

Playlistbediener
31 mei 2024
17
24
Ik denk dat de optie dan is dat je laarzen aan doet, zoals in 2016.
Toen had ik dat overigens niet gedaan. Werchter met natte sokken is niet aan te raden. Kortom: laarzen of andersoortige waterdichte schoenen aan. En dan naar je tent schaatsen, die je op een hoger punt op de camping zet.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
128
115
Ik denk, als het nu redelijk droog blijft de aankomende 4 weken, dat het wel mee zou vallen. Iig niet zo erg als in 2016
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.254
5.610
Ik denk, als het nu redelijk droog blijft de aankomende 4 weken, dat het wel mee zou vallen. Iig niet zo erg als in 2016
Al in Werchter geweest onlangs?

Ik wil maar zeggen, er niet vanuit gaan dat het zomaar in orde komt. Ik wil niet dramatiseren maar elke dag duimen is nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

Gebruikers die dit onderwerp bekijken