Rock Werchter 2024

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
295
424
Iemand enig idee wanneer de Parkeer ticket verkoop los gaat komen?
Onlangs vernomen dat de parkeertickets voor camping C7 te verkrijgen zijn vanaf ongeveer een maand voor de opening van de camping. Begin juni dus. Geen idee of dit ook is voor de andere parkings.
 
  • Leuk
Waarderingen: triarc

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
544
Enter Shikari, Brutalismus 3000 en Crystal Fighters op Pukkelpop. Altin Gün op Dour. Die vallen af voor RW.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Ik blijf het wel spijtig vinden dat Enter Shikari niet door komt op Werchter. Maar dat zal vast nog wel eens gaan gebeuren.

Chrystal Fighters mis ik dan weer niets aan.

maar inderdaad, het zijn ook geen Slope namen
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
544
Als je kijkt naar wat er nu staat geprogrammeerd is de zaterdag voor liefhebbers van het wat steviger werk nogal karig (alleen Equal Idiots en Peuk eigenlijk), dus voor de balans verwacht ik daar op the Slope namen met een hoog rock-gehalte.
Op de andere dagen ligt een mix met andere genres meer voor de hand. Wat mij betreft mag er nog wel wat meer indie en wereldmuziek komen.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
149
174
Als je kijkt naar wat er nu staat geprogrammeerd is de zaterdag voor liefhebbers van het wat steviger werk nogal karig (alleen Equal Idiots en Peuk eigenlijk), dus voor de balans verwacht ik daar op the Slope namen met een hoog rock-gehalte.
Op de andere dagen ligt een mix met andere genres meer voor de hand. Wat mij betreft mag er nog wel wat meer indie en wereldmuziek komen.
Laten we het hopen, voordat ik de helft van de dag in de Aperol sta.
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Even klein berichtje die niets met Werchter te maken heeft. Maar ideaal is voor de muziekliefhebber
Fuzzbox op Willy is een zalig programma😀
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83 en frank foert

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
The Last Dinner Party in de Botanique gezien. Wat een optreden! Het is vooral de band in zijn geheel dat het hem doet. Zulke muzikanten en zeker ook zulke backing vocals! De frontvrouw is outstanding, zowel qua zang als qua moves.

Alleszins een ijzersterk optreden!
Leuk om te horen! Ben zelf inmiddels ook wel nieuwsgierig naar deze show. Nummers klinken best aardig en deze ochtend maar weer eens opgezet. Ben wel benieuwd hoe ze Ich staande houden in de vele malen grotere Barn. Weinig bands kunnen die stap zomaar maken.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Onlangs vernomen dat de parkeertickets voor camping C7 te verkrijgen zijn vanaf ongeveer een maand voor de opening van de camping. Begin juni dus. Geen idee of dit ook is voor de andere parkings.
Dank voor de info! Dat is ook de camping waar wij kaarten voor hebben. Ik hou het in de gaten
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
597
The Last Dinner Party in de Botanique gezien. Wat een optreden! Het is vooral de band in zijn geheel dat het hem doet. Zulke muzikanten en zeker ook zulke backing vocals! De frontvrouw is outstanding, zowel qua zang als qua moves.

Alleszins een ijzersterk optreden!
Mogelijke headliner voor de toekomst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
147
132
Kijk, eerlijk waar, die rush voor een plaatsje in the Barn voor The last diner party (stond bij mijn 3 'wensen') ontzie ik mij echt. Als ik erover nadenk: eigenlijk zou dit toch niet mogen, dat je dáárover moet stressen. Het is een festival...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.983
562
Kijk, eerlijk waar, die rush voor een plaatsje in the Barn voor The last diner party (stond bij mijn 3 'wensen') ontzie ik mij echt. Als ik erover nadenk: eigenlijk zou dit toch niet mogen, dat je dáárover moet stressen. Het is een festival...
Ik vraag me af of het zo'n vaart gaat lopen. Wie kent die band, buiten de mensen in de festivalbubbel hier? Ik zie echt niet dat 'main stage publiek' massaal naar de barn trekken. Het is geen alom bekende band als Editors of Snow Patrol, geen hitmachine als Fred Again en geen Belgische act als dEUS.

(maar ik kan me vergissen natuurlijk)
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Kijk, eerlijk waar, die rush voor een plaatsje in the Barn voor The last diner party (stond bij mijn 3 'wensen') ontzie ik mij echt. Als ik erover nadenk: eigenlijk zou dit toch niet mogen, dat je dáárover moet stressen. Het is een festival...
Is het een optie om een band die in The Barn geprogrammeerd staat te verhuizen naar de Main? Is daar ruimte voor?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken