Rock Werchter 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
797
734
In dat geval, ik kan die hele debuutplaat wel aanraden. benieuwd of dat live ook goed is. Lijkt me een nieuwe leuke band wel.
The Beaches hebben al drie albums hoor. Is gewoon laatste jaar zwaar gehypet door die ene single. Die bestaan al jaar of 6 denk ik. Paar maanden geleden gezien in de kavka zappa, ik word er niet warm van. Veel te veel nummers die je kan inwisselen met elkaar. Degelijk, maar meer ook niet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.337
6.566
The Beaches hebben al drie albums hoor. Is gewoon laatste jaar zwaar gehypet door die ene single. Die bestaan al jaar of 6 denk ik. Paar maanden geleden gezien in de kavka zappa, ik word er niet warm van. Veel te veel nummers die je kan inwisselen met elkaar. Degelijk, maar meer ook niet.
Och verrek. Ik zie inderdaad dat Blame My Ex de tweede was (derde als je de gecombineerde EP's bij elkaar optelt). Dat wist ik helemaal niet. Ze bestaan ook al sinds 2013. Tot zover echt nieuwe band dus 😅

Jammer dat het live wat tegenvalt (of gewoon prima is). Ik zou ze toch graag eens de kans geven
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
797
734
Och verrek. Ik zie inderdaad dat Blame My Ex de tweede was (derde als je de gecombineerde EP's bij elkaar optelt). Dat wist ik helemaal niet. Ze bestaan ook al sinds 2013. Tot zover echt nieuwe band dus 😅

Jammer dat het live wat tegenvalt (of gewoon prima is). Ik zou ze toch graag eens de kans geven
Tegenvallen wil ik het ook niet noemen. Je gaat u wel een uurtje amuseren, maar om nu te zeggen dat die band binnen tien jaar er nog zal staan, dat betwijfel ik. Ze mogen mij altijd verrassen met een bredere sound op hun toekomstige albums!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.211
Ik vraag me af of het zo'n vaart gaat lopen. Wie kent die band, buiten de mensen in de festivalbubbel hier? Ik zie echt niet dat 'main stage publiek' massaal naar de barn trekken. Het is geen alom bekende band als Editors of Snow Patrol, geen hitmachine als Fred Again en geen Belgische act als dEUS.

(maar ik kan me vergissen natuurlijk)
Wordt nochtans door de strot geduwd via StuBru.. En er zijn er nog wel zo wat lievelingetjes, of dat zo'n grootschalig effect heeft is natuurlijk iets anders.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
287
197
Ist Ist en The Indien zijn aangekondigd voor Paaspop. nu is dat erg vroeg vergeleken met Werchter, compleet ander seizoen.

Maar zouden dat geen toffe Slope namen zijn???
 

Bert

Support act
14 nov 2014
854
791
Ist Ist en The Indien zijn aangekondigd voor Paaspop. nu is dat erg vroeg vergeleken met Werchter, compleet ander seizoen.

Maar zouden dat geen toffe Slope namen zijn???
Ist Ist zou geweldig zijn. Zeker voor de band zelf. Bestaan 10 jaar dit jaar.
Gepromoot door Kink en ik ben sindsdien fan.
Gelukkig reeds twee keer mogen zien. Binnenkort een derde keer in een uitverkocht Vera.
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
287
197
Ist Ist zou geweldig zijn. Zeker voor de band zelf. Bestaan 10 jaar dit jaar.
Gepromoot door Kink en ik ben sindsdien fan.
Gelukkig reeds twee keer mogen zien. Binnenkort een derde keer in een uitverkocht Vera.
So al 10 jaar. Dat had ik niet in de gaten. You're mine vind ik zo'n heerlijk duister Interpol geluid hebben. Ik zou het erg toejuichen mochten ze komen. Maar Live zal het best zijn aangezien je ze voor de 3e keer gaat zien???
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.238
10.693
Ik vraag me af of het zo'n vaart gaat lopen. Wie kent die band, buiten de mensen in de festivalbubbel hier? Ik zie echt niet dat 'main stage publiek' massaal naar de barn trekken. Het is geen alom bekende band als Editors of Snow Patrol, geen hitmachine als Fred Again en geen Belgische act als dEUS.

(maar ik kan me vergissen natuurlijk)
Helemaal mee eens. We zitten elkaar echt gek te maken hier soms.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Bert

Support act
14 nov 2014
854
791
So al 10 jaar. Dat had ik niet in de gaten. You're mine vind ik zo'n heerlijk duister Interpol geluid hebben. Ik zou het erg toejuichen mochten ze komen. Maar Live zal het best zijn aangezien je ze voor de 3e keer gaat zien???
Eerste keer live was tijdens het vice fest. Ik was hier heel blij mee, daar ze destijds 1 keer erder in Nederland optraden. Tweede keer was tijdens ESNS. Daar had de platenmaatschappij een besloten iets. Er waren te weinig aanmeldingen en werd openbaar. Gelijk op de fiets gestapt en die kant op. Nu het eerste volledig optreden
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
Door die last call voor de vrijdag toch nog een dagticket gekocht om de madam te vergezellen. Een dagje gevuld met Frank Carter, Sleaford Mods, Glints, Bad Omens, YUNGBLUD en Snow Patrol is niet slecht. Mss nog een stukje Tom Odell of Sum41 proberen meepikken tijdens een eetpauze en dan haal ik er naar mijn gevoel het geld wel uit (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv en Joslittel

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
151
139
Van de 88k bezoekers die dag, is een deel op dat tijdstip nog op de camping, in de apero, bij the nww, bij de main, indrinken langs de weg, liggend op de wei.
Ik ken ze eerlijk gezegd (nog) niet en kan ook niet inschatten hoe populair ze zijn. Maar er passen 20k in the barn en ik denk dat er meer mensen bij de main staan. Ik zou rode kruizen geen zekerheid noemen.
Ik hoop dat je gelijk hebt.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
151
139
Helemaal mee eens. We zitten elkaar echt gek te maken hier soms.
Rustig rustig. Ik luister graag naar andere meningen en ik hoop dat deze in dit geval ook kloppen. Ik ga de strijd zeker niet aan, daarvoor dient dit forum niet. Ik schat het gewoon zo in, en misschien ben ik fout. We zullen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.238
10.693
Rustig rustig. Ik luister graag naar andere meningen en ik hoop dat deze in dit geval ook kloppen. Ik ga de strijd zeker niet aan, daarvoor dient dit forum niet. Ik schat het gewoon zo in, en misschien ben ik fout. We zullen zien.
Ow excuus! Was niet gericht aan jou. Meer een algemene hartenkreet en te weinig tijd om er uitgebreider op in te gaan. Er is hier recent een hele verhandeling geweest dat de rode kruizen ook een resultaat is van massale media druk richting bands en publiek en hier doen we hetzelfde. Dat Snow Patrol druk wordt is logisch. Maar we maken elkaar nu ook gek met een band die net de eerste cd van uit is het grootste deel van de wei nog nooit van gehoord heeft. Of een metal act die aan populariteit wint maar ook voor het grootste deel van het publiek onbekend is.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
410
544
Ja, dan zal die donderdag ook niet al te lang meer achterblijven zeker?
In de breedte is de donderdag dit jaar misschien wel de sterkste dag, maar geen grote headliner. Bovendien is donderdag traditioneel de moeilijkste dag voor de dagtickets. Ik denk dat we eerst de melding krijgen dat de combitickets bijna zijn uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken