Rock Werchter 2024

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
Jane Says was een aardig hitje van Janes Addiction. Op spotify zelfs net wat meer hits dan Connanball.
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Over cult gesproken: ook Janes Addiction is een echte cultband van de 90’s. En volgens mij hebben die zelfs geen Cannonball achtige hit. Echt benieuwd waarom zij die positie kregen.

Voor de duidelijkheid: vind het een fijne band hoor, die echt een tweetal krakers van platen gemaakt heeft. Maar voor velen een nobele onbekende.
Been caught stealing was een hitje en hun comeback single just because kan ik me ook nog herinneren. Ze zijn ook bekender in de States.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.503
Als we het toch over de classics hebben dan hoop ik heel erg op Simple Minds. Wil die band graag nog eens zien en staan vaker op RW. Gaan ook goede verhalen de ronde over hun huidige liveshows. Zou het een hele mooie Barn naam vinden
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: ChrisV en Joe

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Als we het toch over de classics hebben dan hoop ik heel erg op Simple Minds. Wil die band graag nog eens zien en staan vaker op RW. Gaan ook goede verhalen de ronde over hun huidige liveshows. Zou het een hele mooie Barn naam vinden
Het past alleen niet in hun tourschema (4 juli in Italië, 6 en 7 juli in Frankrijk). En ik heb de Simple Minds in 1985 (!) al gezien in Rotterdam Ahoy (met als voorprogramma the Waterboys).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Als we het toch over de classics hebben dan hoop ik heel erg op Simple Minds. Wil die band graag nog eens zien en staan vaker op RW. Gaan ook goede verhalen de ronde over hun huidige liveshows. Zou het een hele mooie Barn naam vinden
Vorige keer een weergaloze passage in de Barn. En paar jaar later in het Sportpaleis ook.
Zeker welkom.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
845
572
Wat me overigens wel verbaasd, behalve Cannonball hebben ze toch niet echt iets gedenkwaardigs voortgebracht?
Dat ze in het voorprogramma van foo fighters speelden deze tour helpt ook wel. Maar daarbuiten fijne band, in de 90s groter maar denk wel dat het een fijn namiddagconcert wordt
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Of Keane zaterdag er nog bij?
Op zich past het qua programma beter op zaterdag (= de 'Pop Werchter' dag). Maar waar? Op Main Stage zou het in de middag zijn (want ik neem aan vóór Nothing but Thieves). In the Barn is het ook al tamelijk vol. Bovendien levert het voor mij persoonlijk nog meer clashes op. Dan toch maar ter afwisseling op de vrijdag, bijv. tussen Yungblud en Sum 41.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.169
1.631
Maar dan wel die AB's razendsnel uitverkopen, beetje vreemd toch dat hen die Lotto Arena niet lukt.. Ook in dat bericht meteen al verwijzen naar 2025, why.

Ik schrijf op met potlood voor Rock Werchter 2025* 😅

Iedereen die even nostalgisch wou springen op de vriendschapsband, heeft die kans ruimschoots gehad in 2024. Een dik half jaar later na dat momentum een Lotto proberen vullen bleek dus duidelijk te hoog gegrepen. Nostalgie brengt je maar zover...

Of dat nieuw volgend jaar dat momentum terug zal aanzwengelen, zullen we wel zien, misschien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.975
8.623
Wie ik niet meer verwacht in 2025, is Boygenius. Net op een secret show echt een lange hiatus aangekondigd. Ik kan me zelf wel voor de kop slaan dat ik die show gemist heb vorig jaar, op Pukkelpop.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.169
1.631
Wie ik niet meer verwacht in 2025, is Boygenius. Net op een secret show echt een lange hiatus aangekondigd. Ik kan me zelf wel voor de kop slaan dat ik die show gemist heb vorig jaar, op Pukkelpop.

No, I'm not afraid to disappear
The billboard said, "The end is near"
I turned around, there was nothing there
Yeah, I guess the end is here

De silver lining is dat het hopelijk betekent dat Phoebe weer nieuw werk gaat brengen en solo gaat touren.

Schrijft Phoebe Bridgers op met potlood voor 2025.*
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken