Rock Werchter 2024

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
76
44
Ik denk dat dat Hawkins effect nu al niet meer speelt hoor. Hadden die dag zoiezo snel uitverkocht
Eerste keer sinds Hawkins zijn dood dat ze in België optreden dus heeft er zeker wel mee te maken denk ik. Verder blijven de Foo Fighter's gewoon een van de meest populaire bands onder het Werchter publiek. ( en terecht trouwens)
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en festirock

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Ik denk dat dat Hawkins effect nu al niet meer speelt hoor. Hadden die dag zoiezo snel uitverkocht
Ja, maar je hebt snel uitverkopen en snel uitverkopen. In 2017 deed FF er 3 maanden over om hun dag uit te verkopen. Tuurlijk heeft dat verhaal met Hawkins hiermee te maken.
 

WanWalrus

Playlistbediener
2 nov 2023
36
50
Ja, maar je hebt snel uitverkopen en snel uitverkopen. In 2017 deed FF er 3 maanden over om hun dag uit te verkopen. Tuurlijk heeft dat verhaal met Hawkins hiermee te maken.
In combinatie natuurlijk met dat de zondag op het moment van de verkoop veruit de populairste dag was. In mijn kringen veel mensen die normaal voor combi's gaan die een zondagticket veiliggesteld hebben moesten de andere dagen niet nog wat meer gespijsd worden.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.527
3.036
Coldplay zelf zouden heel graag nog is rondje festivals doen. Maar is quasi niet doenbaar omdat je line up en festival daar volledig gaat onder lijden.

Hij bedoelt denk ik meer dat Coldplay enorm duur is, dus er minder budget is voor andere artiesten en je daardoor een minder mooie line up in de breedte krijgt

Hoe graag wil Coldplay dan festivals doen als ze zo duur zijn dat een organisatie daardoor ernstig moet snijden in de overige uitgaven?
 
  • Leuk
Waarderingen: zotte.mie

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.208
Als er een bronvermelding bij stond wist ke dat dit enkele dagen geleden hier voor het eerst gepost werd ;)
Ware het niet dat het door ons geliefde Dansende Beren het gewoon heeft overgenomen zonder ook maar enige vermelding. Al heeft Festileaks zelf dat ook niet gedaan. Kleine referentie naar degene was wel op z'n plaats, denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
In combinatie natuurlijk met dat de zondag op het moment van de verkoop veruit de populairste dag was. In mijn kringen veel mensen die normaal voor combi's gaan die een zondagticket veiliggesteld hebben moesten de andere dagen niet nog wat meer gespijsd worden.
Inderdaad , zo ken ik er ook veel die een zondagticket hebben en geen combi gaan nemen door de andere headliners
 

willem20

Playlistbediener
15 nov 2023
12
12
Nog twee bands die ik heel graag op RW zou willen zien:

John Coffey, zijn weer terug na 6 jaar en zullen denk ik ook in Belgie zieltjes willen winnen. Geven elke keer weer een fantastische show

Highly Suspect. Kop of munt of ze het dak eraf spelen of dat ze een zwakke show geven, maar stonden iig in de VS in voorprogramma van stadium tour van Muse (samen met Evanescence). Kunnen wellicht leuke middag show op main geven
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken