Rock Werchter 2024

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.170
1.633
Arme Paolo dan. 65 minuten gepraat en gegeeuw, om effe wakker te schieten bij Iron Sky..de Minnewaterpark way.

Ik krijg bij Cactus altijd het geval dat het publiek daar met alles bezig is, behalve met de muziek. Zelfs Charlotte Adigéry en Bolis Popul vielen daar dood. Hoe je als publiek een optreden van die twee kan laten doodvallen is mij een raadsel, maar ze kunnen het daar dus.

Enkel bij Arsenal schoten ze daar echt wat wakker.

Wat me bij het volgende brengt...

Van mij mag Arsenal ook afkomen naar Werchter, als ze opnieuw wat shows doen komende zomer. Altijd een garantie op succes in de tent.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.170
1.633
Ik vrees Yungblud, maar hoop dat ze er nog iets als een Sam Smith of Fall Out Boy tussen geduwd krijgen.

Parkway Drive - Lenny Kravitz
Sam Smith - Måneskin

Zou toch best sterk zijn voor die eerste twee dagen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.506
3.001
Ik denk zelf dat ze Sam Smith als sub voor Dua Lipa nog gaan presenteren. Volgens mij sluit hun goed aan bij de doelgroep + er is een daverend gat in hun tourschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
Ik denk zelf dat ze Sam Smith als sub voor Dua Lipa nog gaan presenteren. Volgens mij sluit hun goed aan bij de doelgroep + er is een daverend gat in hun tourschema.
Ik heb dan meer hoop dat Sam met Ed op Boutique staat.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Ik vraag me af of er nog enige naam komt die op het lijntje mag naast de grootste act van de dag. Eerlijk? Ik denk het niet. Volgens mij gaan ze inzetten op de breedte.
Ok, misschien dat Deus die spot wel krijgt? Anyway gisteren nog dagticket gekocht voor die vrijdag. Zowel graspop en werchter vind ik de combi's te duur voor wat er komt. (Werchter 2022 en graspop 2023 vond ik dit wel nog aanvaardbaar).

De vrijdag. Sum 41, simple plan, yungblud, maneskin, dus. Zijn ni meteen de grootste namen. Ma zal wel leuk gevuld zijn in de breede zoals je zegt..
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.955
1.732
Is er een soort kaart/plattegrond waarop te zien is waar de verschillende campings liggen tov het RW festivalterrein?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.170
1.633
Welke Belgische groepen kunnen we zowat verwachten dit jaar?

Brihang, Dirk., Het zesde metaal, Tsje, Melanie De Biaso, Coely, Kids with Buns, Pommelien Thijs, Zimmerman, Tsar B.

Misschien Zornik voor een vroeg uurtje nostalgie op main en zoals altijd hopend op Arsenal in een tent.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.677
2.323
Brihang, Dirk., Het zesde metaal, Tsje, Melanie De Biaso, Coely, Kids with Buns, Pommelien Thijs, Zimmerman, Tsar B.

Misschien Zornik voor een vroeg uurtje nostalgie op main en zoals altijd hopend op Arsenal in een tent.
Naast deze ook nog kans op Brutus, Glints, Mooneye, Isaac Roux, Girls In Hawaii, Admiral Freebee, Ão, Jack Vamp & The Castle Of Creep, Chibi Ichigo, Roméo Elvis, Bluai, Iskander Moon, Ronker, Oyesono, J. Bernardt.

Altijd lastig om in te schatten vind ik zelf. Vetgedrukt lijken mij het meeste kans te maken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.186
7.431
Naast deze ook nog kans op Brutus, Glints, Mooneye, Isaac Roux, Girls In Hawaii, Admiral Freebee, Ão, Jack Vamp & The Castle Of Creep, Chibi Ichigo, Roméo Elvis, Bluai, Iskander Moon, Ronker, Oyesono, J. Bernardt.

Altijd lastig om in te schatten vind ik zelf. Vetgedrukt lijken mij wel redelijk veel kans te maken.
Brutus lijkt me uitgesloten aangezien die op graspop staan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken