Rock Werchter 2024

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
133
50
Goed is natuurlijk wel subjectief. De headliners/grote namen zijn in ieder geval gelost. Denk dat er nog wel wat middelgrote en een hoop kleinere namen bij zullen komen. Naar wat voor namen ben je op zoek?

Ja specifieke namen nog niet echt, maar qua muzieksmaak een beetje richting Rock en Indie. Vond namen zoals Inhaler en Sam Fender heel nice vorig jaar, of namen zoals Muse, Fred Again... & Oscar and the Wolf zijn zeer welkom bij mij.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
133
50
Wat is eigenlijk de rede dat 2024 een lastig jaar is? Gewoon weinig goede artiesten beschikbaar?
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.284
1.942
Wat is eigenlijk de rede dat 2024 een lastig jaar is? Gewoon weinig goede artiesten beschikbaar?

Ik denk dat er zoals Jimmy al aangaf er erg veel acts zijn gaan touren meteen na de pandemie, die nu dus 'on hiatus' zijn.

Koppel dat aan grote acts die steeds vaker voor een stadion of eigen arena kiezen. ( Waarom Olivia, waarom..) en ook Zuid-Amerikaanse en Aziatische markten waar grote festivals zijn nu, gekoppeld aan het gedoe dat Brexit geeft voor het samenstellen van een EU/UK tour en je krijgt een samenloop van elementen die de Europese festivals net wat minder aantrekkelijk maakt dan vroeger het geval was.

We zien wel in 25 of het een tijdelijk fenomeen was.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
133
50
Laten we het inderdaad hopen. Wel jammer voor mij als britse muziek liefhebber haha
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.275
5.766
London Grammar met nieuwe muziek op Latitude. Net zoals Amelie Lens ondanks een recente bevalling toch shows spelen dus. Maar goed, valt nog te zien of ze ook de plas oversteken.
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: ChrisV en mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
409496384_901907264639377_7063620632021393763_n.jpg


Staan nog wel wat namen op die mogen/kunnen overkomen.
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
171
186
Zelfs Charlotte Adigéry en Bolis Popul vielen daar dood. Hoe je als publiek een optreden van die twee kan laten doodvallen is mij een raadsel, maar ze kunnen het daar dus.
Mij is het dan weer een raadel dat je daar een gans optreden naar kan luisteren 😄
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
171
186
Huh? Aanstekelijker kan een show haast niet zijn toch. Ik ben allesbehalve een danser maar op BKS ben ik toch wel wat danszweet verloren. Supergoede live act.
Ik kon er echt niet naar blijven luisteren, maar ik ben niet de referentie want 90% van wat op RW staat kan mij niet bekoren (vaak te soft).😄 Ik was daar toen voor mijn vriendin (die ook wel aangaf dat dat niet hare meug was..)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken