Rock Werchter 2024

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.284
1.942
Ik kon er echt niet naar blijven luisteren, maar ik ben niet de referentie want 90% van wat op RW staat kan mij niet bekoren (vaak te soft).😄 Ik was daar toen voor mijn vriendin (die ook wel aangaf dat dat niet hare meug was..)

Siri can you tell me where i belong?

Op Al-ca traz, or Graspop, then?
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en slyke

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.373
4.603
You Dont Get It Over Your Head GIF

Het was ook maar een flauwe, toegegeven.
Nee. Ik snapte hem uiteindelijk wel.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.445
4.471
Ik kon er echt niet naar blijven luisteren, maar ik ben niet de referentie want 90% van wat op RW staat kan mij niet bekoren (vaak te soft).😄 Ik was daar toen voor mijn vriendin (die ook wel aangaf dat dat niet hare meug was..)
Smaak dus
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
168
186
Siri can you tell me where i belong?

Op Al-ca traz, or Graspop, then?
Alcatraz is dan weer wat te zwaar 😌 hoe dan ook af en toe men grenzen eens verleggen voor de vriendin moet ook kunnen uiteraard. Dit jaar met de Foo Fighters zal het wel wat aangenamer vertoeven zijn.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
London Grammar met nieuwe muziek op Latitude. Net zoals Amelie Lens ondanks een recente bevalling toch shows spelen dus. Maar goed, valt nog te zien of ze ook de plas oversteken.
Dat zou een van de parels zijn op de line-up.
Ik had er niet meer op gehoopt omdat ze dis zwanger is/was. Maar dit geeft wel hoop.
Ge-wel-dig kan zij zingen zeg. Sterke naam voor welke dag dan ook.

De vorige passage was tijdens het EK of WK geloof ik toen er helaas niet veel animo voor was op de Main.
Hoge Main-spot of een Barn afsluiter als je het mij vraagt


Duran Duran ook welkom voor wat classics.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
Dat zou een van de parels zijn op de line-up.
Ik had er niet meer op gehoopt omdat ze dis zwanger is/was. Maar dit geeft wel hoop.
Ge-wel-dig kan zij zingen zeg. Sterke naam voor welke dag dan ook.

De vorige passage was tijdens het EK of WK geloof ik toen er helaas niet veel animo voor was op de Main.
Hoge Main-spot of een Barn afsluiter als je het mij vraagt


Duran Duran ook welkom voor wat classics.
London Grammar zou ook de ontbrekende Live is Live zaterdagnaam kunnen zijn. Dan wordt het mss een weekend Antwerpen ipv werchter in 2024.
Hopelijk in december nog wat namen , dan kunnen we makkelijker kiezen...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Denk dat London Grammar de plas niet oversteekt. Die zijn al enorm fragiel. Laat staan nu als jonge moeder.

Bij live is live ga je het in een ander muziekgenre moeten zoeken lijkt me.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.737
970
Mij is het dan weer een raadel dat je daar een gans optreden naar kan luisteren 😄
Huh? Aanstekelijker kan een show haast niet zijn toch. Ik ben allesbehalve een danser maar op BKS ben ik toch wel wat danszweet verloren. Supergoede live act.
Hét album van vorig jaar, imo.
Nuja, eigenlijk eerder een Soulwax album, maar dan met andere voices.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Denken we deze week nog namen te verwachten?
Misschien nog wat losse namen? Opvallend dat alleen de 4 afsluiter tot nu toe zo'n losse aankondiging kregen, terwijl we er met AM, Stromae, QOTSA, Fred Again.., RHCP, Muse, Rosalia, Christine, OATW 9 losse namen kregen.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.128
1.326
Volgens mij heeft Christine & the Queens vorig jaar geen aparte aankondiging gekregen, maar Editors en Stormzy wel.
Dus tien zelfs.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
477
681
Volgens mij heeft Christine & the Queens vorig jaar geen aparte aankondiging gekregen, maar Editors en Stormzy wel.
Dus tien zelfs.
Christine & the Queens hadden ook een aparte aankondiging, dus 10 losse aankondigingen voor de Kerst (en dan tel ik de aparte aankondiging voor the Lumineers niet eens mee). Stormzy kwam pas een paar maanden later op de affiche (net als nog later Charlotte de Witte en Mumford & Sons).
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Volgens mij heeft Christine & the Queens vorig jaar geen aparte aankondiging gekregen, maar Editors en Stormzy wel.
Dus tien zelfs.
Juist ja Stormzy, Editors ook inderdaad. En Christine ook een losse. Mumford is dan weer een ander verhaal.

Maar het is dus duidelijk dat ze het nu ander lijken aan te pakken, al vond ik die losse namen (ion een hoger tempo) wel leuker.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Ik vrees dat we geduld zullen moeten hebben tot richting eind januari
Alles gaat samenhangen met de verkoop en hoe snel artiesten bevestigen.
Vorig jaar liep die erg vlot, dus was er geen haast om bekend te maken en namen ze hun tijd om alles goed in te plannen. Ik geloof nooit dat Iggy Pop keuze 1 was voor de Barn, wel een keuze die uiteindelijk goed gedaan was. Idem met Stormzy.

Meerdere kleine pakketjes met aantrekkelijke namen zorgt altijd voor een goede flow in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
80
79
Denk wel nog enkele aparte aankondigingen deze week (kunnen uit lineup madcool of ev pinkpop zijn zelfs)
Denk vooral dat de middelgrote popnamen wel nog wat uitbleven in de vorige aankondigingen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken