Rock Werchter 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.424
4.713
Zijn vorige twee passages in Sportpaleis waren verre van uitverkocht, en in commercieel betere dagen stond hij hoogstens als sub op Rock Werchter. Dus je kan moeilijk zeggen dat de opmerkingen/vraagtekens onterecht zijn. Zeker op die moeilijke donderdag.

Maar goed. Het was duidelijk een noodoplossing. En intussen zijn ze wel bezig om daar sterk en rechtlijnig te boeken (kan een mooi dagje op Main worden voor gitaarliefhebbers). Die donderdag gaat niet uitverkopen maar leeg zal het ook niet aanvoelen.
Stond in 2004 en 2015 als headliner op RW, dus zo raar ook niet dat hij in 2024 er weer als headliner staat.
 

sunsetslot

Playlistbediener
9 nov 2023
9
1
Onzin ! Dan ben jij lang in The Barn blijven plakken na Editors...
Ik heb heel Editors uitgekeken en heb nog tijd gehad voor een WC bezoek en een pintje en heb dan nog het begin van RHCP meegepikt.

Als je in Klub C staat, dan kun je inderdaad maar het laatste halfuur van de headliner meepikken...
Sry je hebt helemaal gelijk het was inderdaad club c bij die Noorse keelklankgroep was een top belevenis moet ik zeggen
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.613
Stond in 2004 en 2015 als headliner op RW, dus zo raar ook niet dat hij in 2024 er weer als headliner staat.
Kom, in 2015 was het qua drukte op de wei toch vooral de dag van The Prodigy, die na hem speelden.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.424
4.713
Kom, in 2015 was het qua drukte op de wei toch vooral de dag van The Prodigy, die na hem speelden.
Vind je? Niet mee eens. Voor mij was the prodigy meer een dansafsluiter. Met velen tijdens the prodigy afgehaakt en terug naar de camping gegaan.
Lenny was toen in ieder geval coheadliner.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en mattman

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Blur had sinds 1999 geen echt goeie plaat meer gemaakt (Think Tank is meer Damon solo) en stonden in 2013 ook gewoon dagafsluiter?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.089
6.534
Editors op 8 maart nog maar eens een Sportpaleis. Het is niet Clouseau, maar Smith heeft er toch ook wel een abonnementje op. :sleep:
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
180
154
Editors op 8 maart nog maar eens een Sportpaleis. Het is niet Clouseau, maar Smith heeft er toch ook wel een abonnementje op. :sleep:

En daar ben ik blij om. Ik heb in ieder geval van bij de start van de verkoop enkele maanden terug een ticket gekocht.
En blijkbaar weer velen samen met mij want er zijn nog maar enkele balkonplaatsen beschikbaar.
Is volgens mij nog maar de 3e keer in het Sportpaleis. Hij zou beter wat meer van zijn abonnement gebruik maken dan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
Dat tekstje van Dropkick Murphys moeten we daaruit afleiden dat het een acoustic set wordt of is het gewoon een verwijzing dat de laatste 2 platen acoustisch zijn.

Zou het jammer vinden om hun Hits in een acoustic jasje te zien.
 

prettyvisitor

Campingartiest
21 okt 2023
61
82
En daar ben ik blij om. Ik heb in ieder geval van bij de start van de verkoop enkele maanden terug een ticket gekocht.
En blijkbaar weer velen samen met mij want er zijn nog maar enkele balkonplaatsen beschikbaar.
Is volgens mij nog maar de 3e keer in het Sportpaleis. Hij zou beter wat meer van zijn abonnement gebruik maken dan.
Yup, verkoop was volgens mij al in augustus? Heb ook meteen een ticket gekocht na erbij geweest te zijn in de barn op RW. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.966
Dat tekstje van Dropkick Murphys moeten we daaruit afleiden dat het een acoustic set wordt of is het gewoon een verwijzing dat de laatste 2 platen acoustisch zijn.

Zou het jammer vinden om hun Hits in een acoustic jasje te zien.
Nee gaat louter over de plaat
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.613
Dat tekstje van Dropkick Murphys moeten we daaruit afleiden dat het een acoustic set wordt of is het gewoon een verwijzing dat de laatste 2 platen acoustisch zijn.

Zou het jammer vinden om hun Hits in een acoustic jasje te zien.
Zou eens wat anders zijn wel, een keertje een variant op wat ze normaal altijd doen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.008
5.310
voor zij die willen, playlist op basis van setlist artiesten die ik zelf interessant vind: van heel mss gaan zien tot must-sees: Dua Lipa, Roisin Murphy, LSS, Jungle, Jessie Ware, Maneskin en Yungblud zitten er niet in omdat ik die bijna sws niet ga zien (of niet constant nummers wil doorspoelen)
PJ Harvey er nog niet in, omdat ik geen idee heb wat daarvan erin te zetten, aangezien die doet wat ze wil (iemand aanraders)
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivalgek94 en Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken