Rock Werchter 2024

Bert

Support act
14 nov 2014
851
784
Weet niet goed waar ik dit moet plaatsen dus maar ff hier.

Op Kink is in de avond vaak aandacht voor nieuwe muziek. Begreep van mijn ma dat de presentator deze week aangaf geregeld inspiratie van dit forum te halen. We zijn influencers mensen! Keep up the good workšŸ¤˜
Dat moet dan Jasper wel zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.048
šŸ˜¬

Maar serieus! Nu we toch weer even moeten wachten op een volgende drop is dit wel essentiƫle vraag, zo niet een vraag van levensbelang.

Hoe pakken de meest ervaren festivalgangers onder jullie dit aan? Dus: 2 main optredens achter elkaar, zonder je spot te verliezen.

Je alcoholpromillage moet toch een beetje op peil gehouden worden maar gebruik maken van een bierboy levert binnen no time weer een volle blaas op. Ik kom niet verder dan nippen uit een bidonnetje met sterke drankā€¦ ā˜ŗļø
Een inco doet wonderen. Pas wel op dat je er eentje gebruikt die genoeg vocht kan opnemen.
 
  • Wow
Waarderingen: JP5

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Lenny Kravitz verkoopt Ziggo Dome al uit, kan geen tickets meer selecteren. Zal vast nog wel wat terugvallen, maar zo goed als uitverkocht dus. Toch niet zo'n kleine headliner als iedereen hier denkt?
De Ziggo Dome kunnen uitverkopen is toch ook wel echt het bare minimum van headliner zijn voor een festival als Rock Werchter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv en Timmetje

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Wacht even, dus de ene keer is de Ziggo Dome een uitstekende maatstaf voor een headliner en de andere keer niet? Da's ook makkelijk.
Dat was ook een beetje de instelling van mijn opmerking. Lijkt me niet dat je naar Werchter headliners moet kijken op basis van grootte Ziggo Dome uit kunnen verkopen.

En anders kunnen we Greta van Fleet nu bombarderen tot headliner!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
Lenny Kravitz verkoopt Ziggo Dome al uit, kan geen tickets meer selecteren. Zal vast nog wel wat terugvallen, maar zo goed als uitverkocht dus. Toch niet zo'n kleine headliner als iedereen hier denkt?
Zijn vorige twee passages in Sportpaleis waren verre van uitverkocht, en in commercieel betere dagen stond hij hoogstens als sub op Rock Werchter. Dus je kan moeilijk zeggen dat de opmerkingen/vraagtekens onterecht zijn. Zeker op die moeilijke donderdag.

Maar goed. Het was duidelijk een noodoplossing. En intussen zijn ze wel bezig om daar sterk en rechtlijnig te boeken (kan een mooi dagje op Main worden voor gitaarliefhebbers). Die donderdag gaat niet uitverkopen maar leeg zal het ook niet aanvoelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Lenny Kravitz verkoopt Ziggo Dome al uit, kan geen tickets meer selecteren. Zal vast nog wel wat terugvallen, maar zo goed als uitverkocht dus. Toch niet zo'n kleine headliner als iedereen hier denkt?
De grote aversie tegen Lenny als headliner is volgens mij zijn vorige optreden en de positie die hij toen had.
Maar puur als naam vind ik het een dappere move, het is zeker geen Pearl Jam of Metallica.. maar ik blijf persoonlijk langer bij Lenny dan Metallica.
Wacht even, dus de ene keer is de Ziggo Dome een uitstekende maatstaf voor een headliner en de andere keer niet? Da's ook makkelijk.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Het valt mij op dat de maatstaf niet echt geijkt is dit jaar (en voorgaande jaren)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Die Ziggo Dome is nog niet uitverkocht. Wel op het randje van.

Knap gedaan, niet verwacht.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Lenny Kravitz verkoopt Ziggo Dome al uit, kan geen tickets meer selecteren. Zal vast nog wel wat terugvallen, maar zo goed als uitverkocht dus. Toch niet zo'n kleine headliner als iedereen hier denkt?
Snellwr dan gedacht, maar een Ziggo zegt ook niet meer alles.
Tuurlijk, maar binnen 10 minuten lukt weinig bands toch?
Nothing But Thieves ook
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken