Rock Werchter 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.636
893
Bij The Cure kan dat meevallen... die doen toch gewoon hun goesting qua setopbouw + tenslotte heb je al bijna 2,5u gehad op dat moment.
En je moet er iets voor over hebben natuurlijk als de volgende band Tool is en de blaas het niet uit gaat houden...
Is het niet voor een stukje psychologisch? Gewoon niet te veel aan denken...
Als je het 's nachts uithoudt om 8u te slapen zonder lossing, lukt het jou waarschijnlijk ook wel overdag (waarmee ik niet wil zeggen dat ophouden gezond is, wel integendeel).
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Via Kamelot een gelekte poster voor Graspop.

Als dit klopt dan heeft Graspop er toch wel een serieus mooie line-up van gemaakt.
o.a. Turnstile-Wolfmother-Rival Sons- Stone Temple Pilots (!!) zouden zeker niet misstaan hebben op Werchter
Ge moogt ze allemaal hebben, geef GMM Bad omens en Sum 41 en tis goed. 😄
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Is het niet voor een stukje psychologisch? Gewoon niet te veel aan denken...
Als je het 's nachts uithoudt om 8u te slapen zonder lossing, lukt het jou waarschijnlijk ook wel overdag (waarmee ik niet wil zeggen dat ophouden gezond is, wel integendeel).
Als je bij pinten 1 keer gaat pissen heb je het zitten, kan je doen wat je wil. Je gaat elke 2 pinten opnieuw.
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Ze hebben het goed verdeeld in elk geval.
Misschien wel voor sommigen of mensen die naar beide festivals gaan.

Als dagticketmens ga ik van 2 dagen GMM naar 1, en als die 'drop' van vandaag klopt twijfel ik zeer voor men ticket weg te doen wegens te weinig op 1 dag voor mij. Twijfel dan weer om van 1 dag RW voor de vriendin naar 2 te gaan, terwijl ik er liever niet naartoe ga.

Kan er gwn niet bij dat er op 1 dag RW nu am meer staat naar men goesting dan eender welke dag op Graspop.

Heb wat pech blijkbaar.
 

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
40
44
😬

Maar serieus! Nu we toch weer even moeten wachten op een volgende drop is dit wel essentiële vraag, zo niet een vraag van levensbelang.

Hoe pakken de meest ervaren festivalgangers onder jullie dit aan? Dus: 2 main optredens achter elkaar, zonder je spot te verliezen.

Je alcoholpromillage moet toch een beetje op peil gehouden worden maar gebruik maken van een bierboy levert binnen no time weer een volle blaas op. Ik kom niet verder dan nippen uit een bidonnetje met sterke drank… ☺️
Ik ben op Pinkpop 5 minuten voor een optreden het vak uitgerend naar de dixies. Maar dat was midden op de dag en het bier vloeide rijkelijk. Op hurricane heb ik het 4 uur volgehouden, maar toen was het ook zo achterlijk heet dat je het bier via je poriën verdampte
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

festirock

Support act
1 dec 2015
851
576
Volgens mij sluiten 'veel bier drinken' en 'dezelfde spot twee shows behouden' elkaar simpelweg uit. Het is de een of het ander. Gelukkig zelf niet echt meer de behoefte om vaak vooraan te gaan staan, kies mijn momenten voor enkele bands. Die ene show houd ik het wel uit, snel naar de wc erna en weer nieuw bier halen.
Rechts vooraan kan je echt wel makkelijk 2 acts zien en tussenin naar het toilet
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.535
3.044
Vind Bad Omens eerlijk gezegd ook maar met moeite metal.
Ik heb er zelf helemaal niks mee, dus als GMM-ganger vind ik het niet zo erg dat we ze niet hebben. Denk wel dat het een goede band is om in de metalcore te stappen. Goede boeking dus voor de toekomst 😅
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
148
134
Goedemorgen, wij gaan in 2024 met ons groepje voor het eerst naar Werchter ipv Pinkpop. Dat was al besloten voor de namen en pakte vervolgens ook nog eens verrassend goed uit 😉. In het kader van de voorpret en de mentale voorbereiding had ik een vraag aan de ervaren gasten: mocht je bij Werchter op main ergens in een voorvak staan, is het dan wel mogelijk om daar nog legaal te sanitair en en drinken te halen? Of ben je dan net als op Pinkpop je spot kwijt en kun je weer achteraan sluiten?
Net zoals op Pinkpop...
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
148
134
Graag nog:
Wet Leg, The Offspring, The Vaccines, Therapy? en nog enkele dance- en/of technoacts. Qotsa ook maar dat is dromen. We zien wel, ik zal me nu al zeker niet vervelen tijdens de editie van 2024. Combi binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Graag nog:
Wet Leg, The Offspring, The Vaccines, Therapy? en nog enkele dance- en/of technoacts. Qotsa ook maar dat is dromen. We zien wel, ik zal me nu al zeker niet vervelen tijdens de editie van 2024. Combi binnen.
Ik zie enkel Vaccines nog echt lukken. Wet Leg eerder Pkp.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken