Rock Werchter 2024

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Stond de uber 'vrouwelijke indierock hype' er maar, in de vorm van Boygenius...

Zijn die andere 3 maar klein bier tegen.
Die touren niet, dus toch sowieso nooit een optie geweest? Met The Last Dinner Party en The Beaches zitten ze gewoon er goed bovenop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Die touren niet, dus toch sowieso nooit een optie geweest? Met The Last Dinner Party en The Beaches zitten ze gewoon er goed bovenop.
Ik verwijt RW niets hoor hier. Jammer dat Boygenius niet verder tourt, echt de grootste misser van het jaar voor mij. Baal echt dat ik die dag niet op Pukkelpop stond...
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Je kan beter juist meer gaan drinken om je blaas nu al te trainen 😂

😬

Maar serieus! Nu we toch weer even moeten wachten op een volgende drop is dit wel essentiële vraag, zo niet een vraag van levensbelang.

Hoe pakken de meest ervaren festivalgangers onder jullie dit aan? Dus: 2 main optredens achter elkaar, zonder je spot te verliezen.

Je alcoholpromillage moet toch een beetje op peil gehouden worden maar gebruik maken van een bierboy levert binnen no time weer een volle blaas op. Ik kom niet verder dan nippen uit een bidonnetje met sterke drank… ☺️
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
😬

Maar serieus! Nu we toch weer even moeten wachten op een volgende drop is dit wel essentiële vraag, zo niet een vraag van levensbelang.

Hoe pakken de meest ervaren festivalgangers onder jullie dit aan? Dus: 2 main optredens achter elkaar, zonder je spot te verliezen.

Je alcoholpromillage moet toch een beetje op peil gehouden worden maar gebruiken maken van een bierboy levert binnen no time weer een volle blaas op. Ik kom niet verder dan nippen uit een bidonnetje met sterke drank… ☺️
Volgens mij sluiten 'veel bier drinken' en 'dezelfde spot twee shows behouden' elkaar simpelweg uit. Het is de een of het ander. Gelukkig zelf niet echt meer de behoefte om vaak vooraan te gaan staan, kies mijn momenten voor enkele bands. Die ene show houd ik het wel uit, snel naar de wc erna en weer nieuw bier halen.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Hoe pakken de meest ervaren festivalgangers onder jullie dit aan? Dus: 2 main optredens achter elkaar, zonder je spot te verliezen
Door net buiten het voorvak te staan.. Meteen in actie komen na de sub op de main: wij zijn met een kleine groepje (2 a 4 personen).. en taken te verdelen ;-) iedereen gauw naar toilet, daarna haalt 1 bier en 1 paar frietjes, en dan nog genoeg tijd om tussen alle zittende mensen door weer op het zelfde plek uit te komen voorzien van krachtvoer en pintjes
 
Laatst bewerkt:

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
886
Dit zijn er naar mijn gevoel teveel en heb dit jaar wel het gevoel dat er veel tourt dat voor mij de affiche toch mooier zou maken zoals een the national, smashing pumpkins, LCD, pulp, the smile, ...
Maar dan komt dit dan toch door een sterker geworden concurrentie, terwijl dit een paar jaar geleden niet zo was?
Live /s Live, Gent Jazz, Lokerse, ...

Je zou bijna vermoeden dat RW het gewoon was geworden dat ze alles in hun schoot kregen geworpen en ze nu niet meer gewend zijn om te moeten onderhandelen, ook wat de undercard betreft.

In dat opzicht was het vroegere Axion Beach Rock, in de nineties, een meer uitgesproken rechtstreekse concurrent. Hen de indruk dat het hen toen wel scherp hield, omdat ze elkaars bloed konden drinken en elk per se met de beste namen wilden gaan lopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken