Rock Werchter 2024

trawszkl

Playlistbediener
24 mrt 2020
17
4
Voor wat ik heb ongevangen komen dus onderstaande festivals met hun (eerste) namen:

28-11
- Best Kept Secret - Tijd onbekend
- BBK - Tijd onbekend
- All Point East - Tijd onbekend
- Hellfest - 10:00
- Vestrock - 11:00
- Dauwpop komt vaak tegelijkertijd met Vestrock


29-11
- Down the Rabbit Hole - Tijd onbekend
- Rock en Seine - 11:00
Also Stavernfestivalen comes with headliner tomorrow at 10am
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Ik hou heel erg van goede popnamen en ben bijvoorbeeld zeer blij met Dua Lipa.
Maar namen als Pommelien of Milk Inc. horen er niet, doordat het, effectief, er niet past.

En er is nog altijd een verschil tussen een Dua en een Pommelien, als je bijvoorbeeld de albums beluistert.

Het is soms een dunne lijn, maar ik stel wel vast dat een zender als StuBru dezelfde keuzes maakt.
Luistert er dan nog iemand naar studio Brussel? 😂
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
569
421
Zijn er meer mensen die voor iedere zomer een lijstje maken met artiesten die ze willen zien om zo te bepalen naar welke festivals ze gaan? Ben benieuwd hoe de organisatie er dit jaar uit gaat zien en of ik een groot deel mee kan pakken, vorig jaar heb ik 10 van de 17 gehaald en 2 van die overige 7 gemist door clashes.

Ben benieuwd naar jullie lijstjes als je ze hebt.

Mijn lijst (serieuze kansen gemixt met hoop) voor dit jaar:
LCD soundsystem
Amyl and the sniffers
Fontaines DC
The Hives
High Vis
Sum 41
Bring me the Horizon
The Gaslight Anthem
PJ Harvey
IDLES
Catfish and the bottlemen
Frank Carter + Rattlesnakes
Phoenix
Hallan
Bleachers
Wunderhorse
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
584
Zijn er meer mensen die voor iedere zomer een lijstje maken met artiesten die ze willen zien om zo te bepalen naar welke festivals ze gaan? Ben benieuwd hoe de organisatie er dit jaar uit gaat zien en of ik een groot deel mee kan pakken, vorig jaar heb ik 10 van de 17 gehaald en 2 van die overige 7 gemist door clashes.

Ben benieuwd naar jullie lijstjes als je ze hebt.

Mijn lijst (serieuze kansen gemixt met hoop) voor dit jaar:
LCD soundsystem
Amyl and the sniffers
Fontaines DC
The Hives
High Vis
Sum 41
Bring me the Horizon
The Gaslight Anthem
PJ Harvey
IDLES
Catfish and the bottlemen
Frank Carter + Rattlesnakes
Phoenix
Hallan
Bleachers
Wunderhorse
Naast dat BMTH niet mogelijk is zou ik hier met viltstift voor tekenen!
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
569
421
Naast dat BMTH niet mogelijk is zou ik hier met viltstift voor tekenen!
Klopt, deze post ging ook niet specifiek (alleen over RW), maar mijn lijst met artiesten waarop ik mijn festivalzomer wil afstellen. Gepost in het RW forum met de ijdele hoop een groot deel ervan op RW terug te zien ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Pulp, PJ Harvey en Justice mogen van mij van de BKS lineup zo doorkomen naar RW.
En Slowdive! En deze keer in een tent aub!

En Amyl and the Sniffers!

Zo benieuwd waarmee Rock Werchter gaat komen. Als ze namen delen met BKS gaan ze die toch snel delen veronderstel ik, omdat het concurrenten zijn, niet?
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Met dat The National niet op BKS staat en dus wrs de insider van DTRH correct zal zijn... Michael Kiwanuka plots serieuze kanshebber om Barn af te sluiten? Of overschat ik Kiwanuka?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Met dat The National niet op BKS staat en dus wrs de insider van DTRH correct zal zijn... Michael Kiwanuka plots serieuze kanshebber om Barn af te sluiten? Of overschat ik Kiwanuka?
Of de Nutini spot? Maar even goed is die hele zomer beschikbaar en wordt het iets anders.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Met dat The National niet op BKS staat en dus wrs de insider van DTRH correct zal zijn... Michael Kiwanuka plots serieuze kanshebber om Barn af te sluiten? Of overschat ik Kiwanuka?
Kiwanuka was Barn head op zondag vorig jaar. Was naar mijn mening, samen met IDLES het strafste optreden van het jaar. Speelde iedereen naar huis, uur lang een Barn aan zijn lippen gekluisterd.

Alleen er zijn nu al zoveel geruchten van artiesten die in 2022 nog op hoge spots speelden en wellicht terugkeren, ik hoop, ondanks dat ik 2022 legendarisch vond, dat ze niet alle grote Barn en mainstage namen herhalen ..

Edit: ik zie nu dat Disclosure en Polo G nog na Kiwanuka stonden. Kiwanuka overdonderde me toen zo erg dat ik hem als absolute headliner van die dag beschouwde ..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Met dat The National niet op BKS staat en dus wrs de insider van DTRH correct zal zijn... Michael Kiwanuka plots serieuze kanshebber om Barn af te sluiten? Of overschat ik Kiwanuka?
Kiwanuka lijkt me iets te snel terug eigenlijk. Stond vorig jaar nog op een prominente plek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken