Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Woensdag dus DTRH met hun namen. Ga er dan van uit dat die verkoop ook snel begint… Hoop echt dat RW genoeg mooie namen heeft tegen die tijd. Dua Lipa is leuk, maar die donderdagheadliner en andere co-heads gaan echt de doorslag moeten geven voor m’n vriendengroep.

Een LCD Soundsystem zou echt veel gewicht in de schaal kunnen leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Ik kan het, na zo veel edities niet bij een jaar laten.

1997 en 2007. Fantastische edities!

1995 krijgt een speciale vermelding. Aangezien het mijn eerste editie was
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbe554

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Ik kan me van mijn eerste edities maar weinig herinneren. Véél te lang geleden :) Was wel plezant :)
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
In de categorie commerciële popacts vind ik Tove Lo wel een aardige toevoeging. Stond een paar jaar geleden al eens laag in Klub C geprogrammeerd & zou daar wat later op de avond toch wel echt goed tot haar recht moeten kunnen komen. Blijft ook live prima overeind.

Geen idee of het past in haar tourplanning maar ze had de tent dit jaar op Pinkpop echt goed mee, mooi feestje. Inmiddels ook een flink aantal energieke stampers op haar cv. Met natuurlijk Talking Body als bijzonder 😋 hoogtepuntje.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
260
118
zullen we deze week nog namen krijgen?
Een vriendin van me werkt bij StuBru en vertelde me net dat er morgen namen komen.
Ik weet niet of deze info betrouwbaar is en wil ook niet de zoveelste zijn die zogezegd insider is. Maar dacht ik drop het hier eventjes :)
namen? als in meervoud?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Woensdag dus DTRH met hun namen. Ga er dan van uit dat die verkoop ook snel begint… Hoop echt dat RW genoeg mooie namen heeft tegen die tijd. Dua Lipa is leuk, maar die donderdagheadliner en andere co-heads gaan echt de doorslag moeten geven voor m’n vriendengroep.

Een LCD Soundsystem zou echt veel gewicht in de schaal kunnen leggen.
Dat gaat gewoon Pearl Jam worden toch.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
143
127
Ik kan het, na zo veel edities niet bij een jaar laten.

1997 en 2007. Fantastische edities!

1995 krijgt een speciale vermelding. Aangezien het mijn eerste editie was
Bij mij was de eerste 2005.

Andere die er boven uit staken door verschillende redenen: 2007, 2012, 2014 en 2022.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken