Rock Werchter 2024

Bert

Support act
14 nov 2014
947
938
Limp Bizkit is de perfecte 17u in de avond band. Even een uur nostalgisch springen op Take a look around en Break stuff en dan opzouten en plaats maken voor relevante acts.
Tijdens Pukkelpop genoten van de Lagunitas in de speciaalbier tent bij Main stage. Limp Bizkit op de achtergrond. Vele gesprekken daar dus weinig meegekregen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Wees gerust… nein.

1 troost: zowel Offspring als Sum 41 als limp als dropkick gaan niet komen. Maar 2/4 gaat volgens mij zeker wel gebeuren. Denk zelfs eerder 3/4.
Heb hiervan het meest met The Offspring, Americana ooit grijsgedraaid.

"Welcome to Americana
Please make your selection
Followed by the pound sign now" en gaan!

The Offspring nog maar één keer gezien, die keer net voor Rammstein op Rock Werchter.

Sum41 heeft mij helemaal overtuigd in 2022.

Met Dropkick Murphy's en Limp Bizkit heb ik nooit veel gehad, ook vroeger niet veel gedraaid.

Maar goed, ook zulke bands zijn wat mij betreft van harte welkom, Rock Werchter zorgt meestal wel voor een mooie mix!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Offspring zou bv ook Rock Zottegem kunnen worden. Zouden daar wel headliner kunnen zijn. Zomaar een gedachte......
Kan perfect. Ik stel ook vast dat laatste show Offspring valt met Hellfest. Dus even goed zijn ze dan al terug weg.
 

sunsetslot

Playlistbediener
9 nov 2023
9
1
Concreet weet ik niet wat of hoe. Maar typische Werchter logica en ervaring wijst op vrijdag. Ze gaan geen week stil blijven.
Ik denk volgende week pas graspop en werchter is allebei live nation vrijdag gaan kaarten graspop in de verkoop ik denk dat er daarvoor geen nieuwe namen voor werchter bekent worden. Ze wachten het weekend af en volgende week hopelijk een paar namen en vrijdag de kaarten in de verkoop
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Ik denk volgende week pas graspop en werchter is allebei live nation vrijdag gaan kaarten graspop in de verkoop ik denk dat er daarvoor geen nieuwe namen voor werchter bekent worden. Ze wachten het weekend af en volgende week hopelijk een paar namen en vrijdag de kaarten in de verkoop
Als ze een Sam Smith bekend maken gaat er gene Graspopper van wakker liggen
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Die aankondiging van Live Is Live heeft weinig impact op RW lijkt me. Enkel Alvvays en Mogwai, maar die laatste verwachtte ik anno 2023 toch eerder in Herk/Brugge dan in Rotselaar.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
514
480
Het is natuurlijk ook nog niet zo dat Graspop alles bekend heeft gemaakt. Het kan nog best dat daar een Sum41 bijgeschoven wordt
ik hoop echt dat Brutus ook op Werchter komt!

Interpol bij de Smashing Pumpkins op live is live, nog nooit gezien dus dat wordt een zondag-ticket :D

Vandaag weinig kans op Werchter nieuws? Aangezien LiveisLive al is geweest/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken