Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Euhm Metallica 2009 was ijzersterk. Was 1 van hun beste keren. Zijn veel fans het over eens. 2014 was maar meh.
Erg scherp waren ze toen.

Nu goed, Metallica komt niet weeral af toch? Dan liever voor de honderdste keer Pearl Jam. Metallicafans zijn ronduit irritant en houden de halve front stage bezet tijdens die dag. 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: SvenH23 en Knightofmuser

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Euhm Metallica 2009 was ijzersterk. Was 1 van hun beste keren. Zijn veel fans het over eens. 2014 was maar meh.
Erg scherp waren ze toen.
2009 met oa of wolf and men
heerlijke energieke set
2014 was matig at best
22 was heerlijk in de snakepit maar overal ook maar meh
amsterdam dit jaar was dan wel heel erg goed
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Metallica in 2009 blijft een van mijn favoriete Werchtershows ooit, en ik ben niet eens een megafan.

NiN was niet waardeloos maar het publiek toen echt wel ja.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Heb eigenlijk NIN nooit slecht geweten…
2005 voor Rammstein. Openen met The Frail en The Wretched. Waanzin. En dan een uur beuken.
Zelfs voor Eminem op Pkp waren ze goed, maar dat was pas een moeilijke show voor hen.

Nog zo’n herinnering: in de AB 2007 was er ook een Hollander aan het praten tijdens Hurt. Trent kan next level iemand doden met zijn blik.
 

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Nu goed, Metallica komt niet weeral af toch? Dan liever voor de honderdste keer Pearl Jam. Metallicafans zijn ronduit irritant en houden de halve front stage bezet tijdens die dag. 😉
Hebben een dubbele boeking in Polen volgens mij. Mogen gerust afkomen, maar ik denk eerder Classic of Boutique, zou wel gewelidg zijn als ze gewoon naar RW komen. Geweldig live en geniale liedjes. Fans zijn geweldig, als je een halve dag opvoorhand bent voor een band, wie kan dat zeggen tegenwoordig dat ze zolang op je wachten op een festival?
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
84
46
Dropkick Murphy en Sum 41 beide niet op Graspop. Staan beide erg hoog op mijn lijstje aangezien ik ze nog nooit gezien heb! Ook Limp Bizkit en Offspring mogen komen wat mij betreft
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Knightofmuser

Gebruikers die dit onderwerp bekijken