Rock Werchter 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.902
5.322
wat ik nog mis op de graspop affiche:
bad omens
the offspring
dropkick murphys
sum41
neck deep

allemaal kanshebbers werchter nu, daar kunnen ze wel een mooi lijstje uit halen en naast parkway drive zetten
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
611
531
@jimmywe kun jij ons meer vertellen over een aankondiging? Krijgen we deze week nog namen of zullen we de overige namen voor de verkoop volgende week moeten verwachten?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.242
Die bands die nu niet op de affiche van Graspop staan kunnen ook de dragers zijn van het laatste pakket van +-40 bands nog zeker? Bizkit, Offspring, Dropkick, Sum 41, groot genoeg om die lijn onder de headliners van zaterdag te vullen.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
388
308
Die bands die nu niet op de affiche van Graspop staan kunnen ook de dragers zijn van het laatste pakket van +-40 bands nog zeker? Bizkit, Offspring, Dropkick, Sum 41, groot genoeg om die lijn onder de headliners van zaterdag te vullen.
Ik uh hoop het
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
500
716
Morgen kijk ik met een bang hart naar wat Live Is Live gaat aankondigen. Die komen met een batch namen (en misschien derde headliner?).
Bij dezen wil ik heel graag Avril Lavigne, Sam Smith, Sum41, Limp Bizkit, Milk Inc, The Offspring, Parov Stelar, Pommelien Thijs en Joost op de lineup. Miles Kane, Royal Blood, Yungblud en Nothing But Thieves lijken me ook eens leuk voor de verandering. En eindelijk eens Pearl Jam natuurlijk!
Misschien hebben ze naar jouw lijstje met 'favorieten' gekeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken