Rock Werchter 2024

festirock

Support act
1 dec 2015
847
574
En eerlijk, dat is toch ook de plek dat we Maneskin kunnen toedichten. Sub voor een grote headliner. En dan is het wat goochelen met benamingen en tadaa jullie zijn ook headliner.

Ik denk als ze maneskin apart aankondigen net zoals FF en dua lipa dat zij gewoon de headliner van die dag worden hoor. Ik denk niet dat we nog een Billie op die dag moeten verwachten. Eerder iets als TOP - Imagine Dragons
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Ik denk als ze maneskin apart aankondigen net zoals FF en dua lipa dat zij gewoon de headliner van die dag worden hoor. Ik denk niet dat we nog een Billie op die dag moeten verwachten. Eerder iets als TOP - Imagine Dragons
Zou me ook vreemd lijken dat het management van Billie Eilish ermee akkoord zou gaan dat zij ná de sub van die dag aangekondigd wordt (die wel degelijk als ‘headliner’ aangekondigd werden).
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
694
481
Zou me ook vreemd lijken dat het management van Billie Eilish ermee akkoord zou gaan dat zij ná de sub van die dag aangekondigd wordt (die wel degelijk als ‘headliner’ aangekondigd werden).

Billie heeft nog geen data voor haar tour aangekondigd. Zolang het voor de vvk gebeurt lijkt mij dat geen issue. Maar goed dit is natuurlijk pure speculatie. Ons geluk kennende krijgen we Bazart voor Maneskin.
 
  • Haha
Waarderingen: Jo &Sky

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Billie heeft nog geen data voor haar tour aangekondigd. Zolang het voor de vvk gebeurt lijkt mij dat geen issue. Maar goed dit is natuurlijk pure speculatie. Ons geluk kennende krijgen we Bazart voor Maneskin.
Zitten we eigenlijk wel te wachten op B.E. ?
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
257
118
laat aaaalstublieft wat van die primavera namen doorkomen naar werchter want ben nog nooit zo jaloers geweest
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Poh, kom maar door.. Last dinner party, Lana del Rey, Vampire weekend, Peggy Gou, Amyl & Sniffers, Badbadnotgood, Charli XCX, Deftones, Disclosure, Justice, PJ Harvey, Troye Sivan,
 
  • On fire
Waarderingen: Vicarious en b_lars

jarne

Support act
14 feb 2013
964
290
hoop vooral op deftones, Royal Otis, Vampire weekend, Brutus, Scowl, …
Leuk dat de poole van namen die in Europa zijn met deze drop stevig is uitgebreid!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken