Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Ik verwacht Parkway Drive nu ook echt wel op RW. Black Pumas ook btw.
Toffe naam, maar viel vorig jaar toch nogal dood op die main? Mensen die bij mij waren, typische Werchtergangers, vonden het echt verschrikkelijk. Barn zou dan een goede optie zijn.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.107
938
Toffe naam, maar viel vorig jaar toch nogal dood op die main? Mensen die bij mij waren, typische Werchtergangers, vonden het echt verschrikkelijk. Barn zou dan een goede optie zijn.
bedoel je 2019?
was best goed maar barn zou inderdaad beter zijn denk ik
of later op de avond op de main
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Parkway Drive lijkt me een ideale naam om voor Foo Fighters en Greta Van Fleet te zetten tbh.
Puur gevoelsmatig liever GvF - PD - FF. Maar op Werchter werkt jouw idee misschien beter. Parkway wordt zo stilaan wel een van de grootste 'nieuwe' metal bands. Samen met Ghost (wat een nog betere RW match zou zijn), de 2 metal namen die Werchter zouden kunnen headlinen naar de toekomst toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.174
1.637
Ik had wel al van Parkway Drive gehoord, maar er gek genoeg nooit wat van meegekregen.

Nu dus toch een nummer of drie van beluisterd, en dat bevalt wel. Stevig, maar doordacht en catchy, goeie riffs. Ik snap hun mainstream appeal wel en ga verder luisteren.

Ik zou het dus niet erg vinden als ze er staan en als ze geen gekke dingen doen in de Barn zoals een Kiwanuka of Phoebe Bridgers zou ik wel gewoon gaan kijken.
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Ik had wel al van Parkway Drive gehoord, maar er gek genoeg nooit wat van meegekregen.

Nu dus toch een nummer of drie van beluisterd, en dat bevalt wel. Stevig, maar doordacht en catchy, goeie riffs. Ik snap hun mainstream appeal wel en ga verder luisteren.

Ik zou het dus niet erg vinden als ze er staan en als ze geen gekke dingen doen in de Barn zoals een Kiwanuka of Phoebe Bridgers zou ik wel gewoon gaan kijken.
En live een huis. De 2 laatste GMM passages waren 5 sterren shows.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Ik zou Ghost dat op zich wel gunnen hoor, zo eens een subspot innemen om dan binnen een jaar of 3, 4 daarna door te groeien als volwaardig co-head. Maar ik denk dat het nog niet voor 2024 zal zijn. De vernieuwing van rock- en metalheads dringt zich wel op, imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Black Keys - Little Nas X - Royal Blood spot lijkt me perfect.
idealieter zou ik ze liever als directe sub onder foo fighters zien. niet onbelangrijk, dat is het verschil tussen een 1 uur en een 45 minuten durende switchover. want vorige passage hadden ze ook maar een fractie van hun productie mee op werchter
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken