Rock Werchter 2024

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Wou hier ook regelmatiger eens komen kijken maar als ik deze TWOD zie ben ik weg.

Leaving Cardi B GIF by Billboard Music Awards
 
  • Thinking
Waarderingen: simonbolivar

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
TWOD is heel intense muziek, enerzijds een warme deken die over je heen valt, anderzijds een band die nummers maakt die een dusdanige opbouw hebben dat er een enorme climax komt (neem de saxofoonsolo van Under the Pressure). Het is wel een specifiek soort band die niet voor iedereen is. Ik vind het moeilijk uit te leggen aangezien ik er uren naar kan luisteren.

Wel eens dat de kans aannemelijk is dat ze voorlopig niet komen.
De ideale band rond 20u, chillen op de weide met wat pintjes als de zon stilaan ondergaat.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.689
2.349
Ik denk dat ze die donderdag headliner er net voor de ticketverkoop in december gaan uitzwieren en dat dat PJ gaat zijn. Maar he, ik laat me graag surprisen.
In de tussentijd mogen we toch nog iets verwachten, hoop ik. Lijkt me anders vreemd om er deze week 2 namen uit te gooien, dan twee weken niets, en dan pas een naam in december. Hadden ze beter Måneskin kunnen opsparen voor volgende week, toch?
 

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
In de tussentijd mogen we toch nog iets verwachten, hoop ik. Lijkt me anders vreemd om er deze week 2 namen uit te gooien, dan twee weken niets, en dan pas een naam in december. Hadden ze beter Måneskin kunnen opsparen voor volgende week, toch?
Ja ik verwacht toch ook morgen of volgende week al een paar kleinere namen/coheadliners. Of ze smijten hun vierde headliner er al voor zodat ticketverkoop snel gaat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.016
8.662
Ik denk dat ze die donderdag headliner er net voor de ticketverkoop in december gaan uitzwieren en dat dat PJ gaat zijn. Maar he, ik laat me graag surprisen.
Ze zullen wel nog wat meer namen delen dan dat gok ik, als je ziet aan welk tempo ze namen delen.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
569
421
Zoals ik hier al eerder zei verwacht ik morgen nog een naam en volgende week een pakketje want de week daarop is vrijdag de start van de ticket verkoop en verwacht ik die week geen nieuwe namen meer.
Vorig jaar hadden we (pas) 5 namen voor de start ticketverkoop. Daarvan waren 3 dagafsluiter, 1 sub, 1 barn head.

Ben benieuwd wat dit jaar ons brengt!
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Wat denken we van Smith & Burrows voor KlubC / Barn?
Hinten al enkele maanden naar nieuwe plaat

Lijkt voorlopig ook stil rond Editors/Razorlight voor de zomer en ze zouden in '21 al eens op Lowlands staan..

Smith & Burrows zou top zijn, maar is die hun eerste plaat niet vooral een kerstplaat? Nu ja, met de lampjes in The Barn heb je natuurlijk wel wat kerstsfeer. 😉
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Smith & Burrows zou top zijn, maar is die hun eerste plaat niet vooral een kerstplaat? Nu ja, met de lampjes in The Barn heb je natuurlijk wel wat kerstsfeer. 😉
Het is november en ik ben nog lang niet in kerststemming, laat staan als het juli is.

Grapje natuurlijk, ik zal de band eens opzoeken, ben wel benieuwd.

Edit: als ik wist dat dit een project van Tom Smith was had ik nooit zo'n grote mond gehad. Man wat word ik altijd blij als ik die man zijn stem hoor. Laat maar doorkomen!
 
Laatst bewerkt:

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Vreemd, gisteren aankondiging van zowel Graspop als Rock Werchter, vandaag niets (zal misschien ook wel niet de oorspronkelijke bedoeling geweest zijn?)

Lastig om in te schatten hoe het nu verder moet met de Werchter-aankondigingen ... Als we er vanuit gaan dat we moeten wachten op Pearl Jam om de donderdagheadliner te kennen, morgen dan:

- een andere grote mainstagenaam zoals Sam Smith, Greta Van Fleet, Nothing but Thieves, Kings of Leon, Avril Lavigne, Lenny Kravitz ...
- een tentenheadliner zoals PJ Harvey, Pulp, Kali Uchis ...
- een pakketje namen
- Werchter Boutique met Ed Sheeran
- eindelijke nieuws over TW Classic

Ik gok momenteel dat eerst Werchter Boutique zal aangekondigd worden.

Kan ook dat morgen alle aandacht naar Graspop gaat natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken